خوش آمديد,
مهمان
|
|
استراتژی بازاریابی و مصرف کنندگان ناراضی
شرکت ها باید انتظارات مصرف کنندگان خود را براورد و ان ها را را ضی نمایند . این کار با استفاده از دو روش زیر انجام پذیر است: - ایجاد انتظارات معقولانه برای مخاطبان از طریق تلاش های تبلیغاتی و تر فیعی - حفظ کیفیت منطق با انتظارات معقولانه مصرف کنندگان مصرف کنندگان در برابر نارضایتی خود پنج واکنش را پیش رو دارند: شکایت به تولید کننده یا فروشنده عدم خرید نام تجاری یا کالا و متوقف ساختن خرید از فروشگاه تبلیغات دهان به دهان منفی شکایت کردن به نهاد های خصوصی یا دولتی انجام فعالیت های قانونی و حقوقی واکنش به نارضایتی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از دقت نظر شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع استراتژیهای بازاریابی در حوزه مشتریان ناراضی می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|