پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خریداران مستمر مشتریان وفادار وبازاریابی ارتباطی

خریداران مستمر مشتریان وفادار وبازاریابی ارتباطی 9 سال 10 ماه ago #92341

خریداران مستمر مشتریان وفادار و استراتژی بازاریابی: - جلب و جذب استفاده کنندگان جدید به استفاده از آن رده محصول - به دست آوردن مشتریان فعلی رقبا - تشویق فعلی به استفاده بیشتر از محصولات - تشویق مشتریان فعلی برای تبدیل شدن به خریداران مستمر - ترغیب مشتریان فعلی برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار و پای بند بازاریابی ارتباطی پنج عنصر دارد عبارتند از : - توسعه محصول یا خدمت اصلی و در حول آن ایجاد رابطه نزدیک با مشتریان - ارتقای محصول یا خدمت اصلی ارایه مزایا و منافع ویژه به مشتریان - متناسب ساختن رابطه با هر یک از مشتریان - قیمت گذاری به شیوه ای که موجب افزایش وفاداری مشتریان شود. - آموزش نکات کلیدی بازاریابی به کارکنان به نحوی که آنها بتواند به نحوی موثر به مشتریان خدمت رسانی نمایید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

خریداران مستمر مشتریان وفادار وبازاریابی ارتباطی 9 سال 10 ماه ago #92433

با سلام و تشکر از دقت نظر و پیگیری های شما ، مطالب ارسالی در خصوص مشتریان مستمر و وفادار می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی