پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خریداران مستمر مشتریان وفادار وبازاریابی ارتباطی

خریداران مستمر مشتریان وفادار وبازاریابی ارتباطی 9 سال 10 ماه ago #92340

با عرض سلام و خسته نباشی خریداران مستمر مشتریان وفادار و استراتژی بازاریابی: - جلب و جذب استفاده کنندگان جدید به استفاده از آن رده محصول - به دست آوردن مشتریان فعلی رقبا - تشویق فعلی به استفاده بیشتر از محصولات - تشویق مشتریان فعلی برای تبدیل شدن به خریداران مستمر - ترغیب مشتریان فعلی برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار و پای بند بازاریابی ارتباطی پنج عنصر دارد عبارتند از : - توسعه محصول یا خدمت اصلی و در حول آن ایجاد رابطه نزدیک با مشتریان - ارتقای محصول یا خدمت اصلی ارایه مزایا و منافع ویژه به مشتریان - متناسب ساختن رابطه با هر یک از مشتریان - قیمت گذاری به شیوه ای که موجب افزایش وفاداری مشتریان شود. - آموزش نکات کلیدی بازاریابی به کارکنان به نحوی که آنها بتواند به نحوی موثر به مشتریان خدمت رسانی نمایید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی