خوش آمديد,
مهمان
|
|
مراحل توسعه استراتژی بازاریابی
1)کشف موقعیتهای مختلف استفاده که میتوانند بر مصرف یک محصول اثرگذار باشند. 2)نظرسنجی از نمونه بزرگی از مصرف کنندگان برای درک بهتر و اندازهگیری شیوههای استفاده از یک محصول و مزایای آن در موقعیت استفاده از آن محصول 3)ایجاد یک ماتریس بخشبندی بازار بر اساس افراد-موقعیتها که در آن ردیفهای ماتریس موقعیت استفاده از محصول و ستونهای آن گروههای استفاده کنندگان، نیازها وتمایلات خاص و منحصربه فرد هریک را نشان میدهند، هریک ازخانههای این ماتریس میتوانند منافع کلیدی و اصلی که هریک از گروهها به دنبال آن هستند را دربربگیرند. 4)ارزیابی هریک از خانههای ماتریس برای سنجش ارزش بالقوه محصول یا خدمت در بازار 5)توسعه و اجرای یک استراتژی بازاریابی برای خانههایی از ماتریس که میتوانندسود بالقوه کافی و مناسبی را با توجه به تواناییهای شما برایتان ایجاد کنند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع استراتژیهای بازاریابی در حوزه فرایند تصمیم گیری در موقعیت هایی می باشد که مشتریان در آنها قرار می گیرند و در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|