خوش آمديد,
مهمان
|
|
استراتژی بازاریابی
1.کشف و شناسائی مسائل مصرف کننده 2..مدیران بازاریابی باید چگونگی استفاده از آمیخته بازاریابی خود را جهت حل مسائل مصرف کنندگان بدانند(این فعالیت میتواند توسعه محصول جدید یا تغییر در محصول فعلی،تنظیم شبکه های توزیع،تغییر در سیاست قیمت گذاری را در بر بگیرد.) 3مدیران بازاریابی میخواهند کاری بکنند که مصرف کنندگان مسائل خودشان را تشخیص دهند(یاری رساندن به مصرف کنندگان در تشخیص مسئله ) 4.گاهی اوقات مدیران بازاریابی علاقه مند هستند مسئله را درمصرف کنندگان خاموش کنند و از بین ببرند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع استراتژیهای بازاریابی در حوزه تشخیص مسئله ی مشتریان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|