سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403

 



موضوع: خلاصه رضایت مشتری ، تکرار خرید و وفاداری مشتری

خلاصه رضایت مشتری ، تکرار خرید و وفاداری مشتری 9 سال 11 ماه ago #91618

[
  • مشتریان روزه به روز نسبت به ارزش هایی که بدست می اورند آگاه تر می شوند و این امر جلب رضایت آنها را دشوارتر می نماید.
  • هم چنین به دلیل وجود نامهای تجاری بسیار زیاد در بازار که همه آنها در تلاش برای بدست آوردن جلب رضایت مشتری هستند کسب مشتریان راضی لازم است ولی برای بازاریابان کافی نیست
  • برخی از مشتریان ناراضی هم با وجود نارضایتی از یک نام تجاری ممکن است خرید آنها تکرار نمایند این مسله به خاطر این است که افراد هزینه های یافتن ارزیابی و انتخاب یک نام تجاری یا محصول دیگر را در مجموع بالاتراز سطح نارضایتی خود می دانند با این حال این دسته از افراد تبلیغات دهان به دهان منفی را گسترش می دهند و در مقابل رقبا آسیب پذیر تر هستند.
    بعضی از افراداز روی عادت به سهولت دسترسی به دلیل پایین بودن قیمت یا سایر دلایل سطحی از فروشگاه یا نام تجاری خاص خرید می نمایند این خریداران از روی پایبندی و وفاداری نسبت به نام تجاری از آن استفاده می کنند.
  • مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

    خلاصه رضایت مشتری ، تکرار خرید و وفاداری مشتری 9 سال 11 ماه ago #91703

    با سلام و تشکر از پیگیری های شما ، مطالب ارسالی خلاصه ی بحث مشتریان راضی و وفادار می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
    موفق باشید
    صفرلی
    مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
    مدیران انجمن: مسعود صفرلی