خوش آمديد,
مهمان
|
|
مدل رفتار مصرف کننده(ماهیت رفتار مصرف کننده)
عواملی که بر رفتار مصرف کننده جهت خرید کالا تاثیر می گذارند عبارتند از عوامل بیرونی و عوامل موثر درونی که عوامل بیرونی مثل ، فرهنگ گروه های مرجع ، خانواده و.. و عوامل درونی با قید ادراک، یادگیری ، حافظه،و .. و باعث ایجاد برداشت از فرد و سبک زندگی در فرد و ایجاد نیاز و تمایلات در فرد می گردد . سپس فرد در فرایند تصمیم گیری (موقیعت، تشخیص مسئله،جستوجوی اطلاعات و بازاریابی ) اقدام به خرید کرده و این خرید باعث ایجاد تجربه ای خوب یا بد شده که بر عوامل ریز درونی و بیرونی تاثیر گذار است ادامه این مطلب در روز دوشنبه 12 اسفند و در ساعت 15:30 با راهنمایی استاد صفرلی گرامی همراه با اسلاید ارائه می شود علی ابراهیم بابایی ☼ سیامک سلمان شمیرانی |
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام
ضمن تشکر از پیگیری های شما ، اشاره ای به تعریف رفتار مصرف کننده نموده اید و همچنین موضوع جلسه آینده که در خدمت شما هستم . موفق باشید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|