چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ♣ارائه رفتارشناسی

♣ارائه رفتارشناسی 10 سال 2 ماه ago #62597

مدل رفتار مصرف کننده(ماهیت رفتار مصرف کننده)
عواملی که بر رفتار مصرف کننده جهت خرید کالا تاثیر می گذارند عبارتند از عوامل بیرونی و عوامل موثر درونی
که عوامل بیرونی مثل ، فرهنگ گروه های مرجع ، خانواده و.. و عوامل درونی با قید ادراک، یادگیری ، حافظه،و .. و باعث ایجاد برداشت از فرد و سبک زندگی در فرد و ایجاد نیاز و تمایلات در فرد می گردد . سپس فرد در فرایند تصمیم گیری (موقیعت، تشخیص مسئله،جستوجوی اطلاعات و بازاریابی ) اقدام به خرید کرده و این خرید باعث ایجاد تجربه ای خوب یا بد شده که بر عوامل ریز درونی و بیرونی تاثیر گذار است


ادامه این مطلب در روز دوشنبه 12 اسفند و در ساعت 15:30 با راهنمایی استاد صفرلی گرامی همراه با اسلاید ارائه می شود

علی ابراهیم بابایی ☼
سیامک سلمان شمیرانی
علی ابراهیم بابایی ☼
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

♣ارائه رفتارشناسی 10 سال 2 ماه ago #62598

با سلام
ضمن تشکر از پیگیری های شما ، اشاره ای به تعریف رفتار مصرف کننده نموده اید و همچنین موضوع جلسه آینده که در خدمت شما هستم .
موفق باشید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی