خوش آمديد,
مهمان
|
|
با عرض سلام و ارادت
در ابتدا به تعریفی از فرهنگ می پردازیم فرهنگ یکی از مفاهیم پر مناقشه ایست که بیش از 300 تعریف دارد که در تعریف ما به معنای دانش ,اعتقادات , تکنیک ها , اخلاق می باشد یا ضوابطی که هر انسان به عنوان یک عنصر و یک عضو در جامعه خود تعهد نسبت به آن دارد . فرهنگ همیشه به صورت آهسته در حال تغییر می باشد بر خلاف تمدن ها که به یکباره تغییر می نماید . برخی از فرهنگ ها ویژگی های مشترکی دارند مانند: اکتسابی بودن , انعطاف پذیر بودن , تدریجی, آموختنی که در کنفرانس بیشتر توضیح دا خواهد شد . پیدایش فرهنگ از زمان های باستان می باشد زمانی که انسان های اولیه بعد از تامین نیاز خود به خوراک و پوشاک به دنبال سر پناه بود و به غار پناه بردند و برای امنیت و حس امنیت بیشتر دربی قرار دادند زمانی که انسا به خواب عمیق رفت و تفکر نمود و بعداز ان در مناطقی که منبع آب و خاک حاصل خیز بود شروع به کشاورزی نمود و شغل را پیش خود نمود. و اما مختصری از خرده فرهنگ ها: هر فرهنگ کل از خرده فرهنگهایی تشکیل شده است یا بهتر است بگویی هر کشوری نیز دارای خرده فرهنگ ها و قوم های متفاوت و آداب و رسوم خاص خود یا متشابه وجود دارد مثل کشور ما که از خرده فرهنگ هایی چون( اری, کردی, ترک ،جنوبی , شمالی و.... )تشکیل شده است که هر کدام در هر منطقه خود نیز آداب خود و اعتقادات خاص خود را دارند فرهنگ در تاثیر گذاری بر رفتار مصرف کننده بسیار نقش دارد توضیحات بیشتر بعد از ارئه روی سایت قرار داده خواهد شد برای مطالعه ی دوستان گرامی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و ادب
ضمن تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص ماهیت فرهنگ و خرده فرهنگ را نشان می دهد لیکن موضوع جلسه قبل و همچنین موضوع مرتبط با رفتار شناسی بازاریابی و فرهنگ بیشتر در رابطه با توسعه استراتژی های مناسب جهت فرهنگها و خرده فرهنگهای مختلف می باشد. موفق باشید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|