پنج شنبه, 10 خرداد 1403

 



موضوع: روان شناسي تبليغات و رفتار مصرف كننده

روان شناسي تبليغات و رفتار مصرف كننده 10 سال 6 ماه ago #39986

« رفتار مصرف کننده آنلاین : نظریه و تحقیق پیرامون رسانه های اجتماعی، تبلیغات و خرده فروشی الکترونیک، کتاب مهمی است که مملو از بینش های گیرا و مجاب کننده نسبت به کاربرد رسانه های اجتماعی، دنیای مجازی ، بازی های آنلاین، خرید آنلاین و موارد یاز این دست در مصرف کننده می باشد. این تحقیقات آمیزه ای عالی از مباحث مربوط به مصرف کننده مانند عملگرایی مصرف کننده، عملکرد هویت، و موضوعات مرتبط با حریم شخصی و همین طور مضامین مدیریت بازاریابی مرتبط با کمپین های سیاسی، تبلیغات آنلاین و کاربرد های رسانه های اجتماعی را مورد نظر قرار می دهند. اگر بتوان چیزی را در این دنیای دائما در حال تغییر اینترنت ، پیشرفته ترین دانست، این کتاب است.»

«امروزه اندیشیدن به مصرف کنندگان بدون در نظرگرفتن رفتار آنلاین امری غیر ممکن است. بااین حال، زمان، نحوه و دلیل اینکه مواردی چون رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک برآنچه افراد انجام می دهند تاثیر می گذارد، کمتر شناخته شده است. این کتاب نوری پراهمیت بر این حوزه های جدید و در حال ظهور می تاباند.»

«امروزه مصرف کنندگان محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از فروشگاه های فیزیکی، از طریق وب سایت آنلاین و همین طور سایر محل ها خریداری می نمایند. آنها به آسانی و بلافاصله اطلاعات را از طریق مجراهای چندین رسانه اجتماعی به اشتراک می گذارند. در نتیجه ، از بسیاری لحاظ ، محققین مجبور به بازاندیشی در مورد نحوه مطالعه رفتار مرف کنندگان گشته اند. در واقع ، یکی از اثرات شبکه جهانی اینترنت ، در دسترس قراردادن محصولات و خدمات در هر زمان از شبانه روز برای مصرف کنندگان سراسر جهان است. بسیار اهمیت دارد که این کتاب را نه تنها برای مرح کردن پرسش های تحقیقی و انتقادی بلکه جهت آغاز ارائه پیشنهاداتی برای حل آنها و دستیابی به شناختی از این پدیده در اختیار داریم. این کتاب به جا و به هنگام یک مرجع ضروری برای کمک به ما در شناخت مفاهیم و مضامین رفتار مصرف کننده آنلاین به شمار می رود.»
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: فروزنده عظیمی
مدیران انجمن: فروزنده عظیمی