دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

 



موضوع: نظریه های ارتباط جمعی

نظریه های ارتباط جمعی 10 سال 5 ماه ago #45201

نظریه رالف لوینشتاین در مورد مالکیت رسانه ها.1-مالکیت خصوصی2-مالکیت حزبی 3-مالکیت دولتی -در مورد مالکیت خصوصی میتوان گفت این مالکیت بیشتر در کشور هایی که سرمایه گذاری خصوصی رایج میباشد و به سرمایه گذاران اجازه سرمایه گذاری در این بخش داده می شود رایج میباشد مثل کشورهای اروپایی در مورد دوم این مالکیت بر رسانه ها توسط احزاب و گروه های حزبی به منظور ترویج اهداف حزب و تبلیغ در مورد نگرش حزبی خود به وجود می ایدو توسط اعضای حزب شارژ مالی می شونددر مورد سوم مالکیت بر رسانه ها توسط دولت میباشد که هم در کشورهای جهان با هر نوع نگرش و هر نوع حکومتی رایج میباشد و در همه جای دنیا رسانه دولتی وجود دارد ولی در بعضی از کشور های مثل ایران فقط رسانه ها دولتی وجود دارد ولی در بعضی کشور ها رسانه های خصوصی وحزبی در کنار رسانه دولتی فعال می باشد
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: زهرا جلالی