خوش آمديد,
مهمان
|
|
صنایع دستی کشورمان که تنوع گسترده ای در سطوح ملی و محلی دارد ، با چالشها و موانع مهمی جهت پویایی و کارآمدی روبرو می باشد .
عدم بازدهی اقتصادی بنگاه ها و کارگاه های تولید صنایع دستی ، سرمایه گذاری در این بخش را به شدت تنزل داده ، و در مواردی منسوخ شدن برخی از سازه های دستی را موجب شده است . از آنجا که کیفیت کالاهای تولیدی در حد مناسبی می باشد ، ضعف در درآمد زایی و سود آوری بیانگیر وجود مشکل در زمینه بازاریابی صنایع دستی ( در داخل و خارج کشور) می باشد . این نوشتار به بررسی چهار فاکتور مهم بازاریابی که تحت عنوان 4p " بازاریابی " معروفند ، در مورد محصولات دست ساز می پردازد . این 4 فاکتور عبارتند از : محصول ، قیمت ، ترفیع و تبلیغ ، مکان عرضه محصول . در تحلیل و بررسی انجام گرفته مشخص خواهد شد ، محصولات دستی ایران ، علیرغم داشتن کیفیت و تنوع در محصول در سایر بخش های بازاریابی ( قیمت گذاری، تبیلغ و مکان عرضه محصول ) دچار مشکلات متعددی می باشد . واژگان کلیدی : صنایع دستی – موانع و مشکلات – بازاریابی – 4p بازاریابی
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: مرضیه یگانه
|
|
با سلام
موضوع خوبی است کامل کنید و فایل را هم در تالار قرار دهید.باتشکر |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام مجدد
ببخشید فایل موجود است سپاسگزارم |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: زهره م عبدی
|