شنبه, 15 ارديبهشت 1403

 



موضوع: مديريت فرآيند تقاضا

مديريت فرآيند تقاضا 10 سال 9 ماه ago #16117

  • مجید رجبی
  • مجید رجبی's Avatar
مدیریت فرآیندتقاضا :
وظیفه یک مدیر بازاریابی تنها ایجاد تقاضا و افزایش آن نیست بلکه گاهاً تغییر تقاضا وحتی کاهش آن نیز می باشد بدین جهت مدیریت بازاریابی را مدیریت فرآیند تقاضا نیز می نامندچرا که تقاضا برای کالاها به دلیل فرصتها و تهدیدات محیط همیشه از ثبات لازم برخوردارنیست و یک مدیر بازاریابی موفق باید بدنبال استفاده از فرصتها و از بین بردن تهدیدات محیطی بوده و با پیش بینی و برنامه ریزی و نشان دادن واکنشهای به موقع سازمان خودرا به مقصود برسانند که در این میان نقش محققان بازاریابی مدیران محصولات،مدیران تبلیغات،مدیران فروش،فروشندگان وسایرمتخصصان،بازاریابی غیر قابل انکار می باشد
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.