دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

 



موضوع: نقش کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی

نقش کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی 9 سال 4 ماه ago #111150

سازمان‌ها در حال تلاش بیشتر برای استفاده از IT می‌باشند که نتیجه این تلاش‌ها به وجود آمدن مباحثی همچون طراحی مجدد فرآیند کسب و کار کوچک کردن اندازه سازمان‌ها، شکل‌گیری سازمان‌های بدون مرز و شرکت‌های مبتنی بر دانش بوده است. IT همچنین روش پردازش اطلاعات را تسهیل نموده است و توانسته است تا نحوه تصمیم‌گیری‌ها را تغییر دهد و حتی بر روی حیطه و ماهیت فعالیت‌های انجام شده در کسب و کار تأثیر بگذارد. در حقیقت تغییرات سازمانی رادیکال در نتیجه پیاده‌سازی سیستم‌های IT به وقوع می‌پیوندند و سبب افزایش سرعت و پردازش داده‌ها می‌شوند و حجم زیادی از اطلاعات را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند. شاید دلیل اهمیت بخش بازاریابی به دلیل این است که موقعیت را جهت تعامل با محیط بیرونی سازمان فراهم می‌سازد. به این منظور به حوطه مورد بررسی قرار گرفته است.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: سید جواد رضوی