خوش آمديد,
مهمان
|
|
کتاب"رسانه شناسی کاربردی " ( Appleid Medialogy )به همت شفیع بهرامیان و شیرزاد بخشی با توجه به لزوم آشنایی کارشناسان روابط عمومی و امور فرهگنی با ویژگیهای رسانه های کلاسیک و نوین و همچنین نیاز مراکز دانشگاهی و علمی- کاربردی به اینگونه منابع، چاپ و در اختیار دانشجویان و علاقمندان قرار گرفت. در این کتاب علاوه بر توجه به مبانی ارتباط جمعی ،تعاریف رسانه و انواع رسانه های سنتی، کلاسیک، جمعی و نوین و دیجیتال، تکنولوژیهای جدید برای روابط عمومی ها نیز ارائه و تشریح شده است. همچنین در یک فصل وسایل سمعی- بصری مورد استفاده در روابط عمومی ها و مراکز آموزشی و فرهنگی نیز معرفی شده است.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
متشکرم ، لطف کنیدنام انتشارات و قیمت آن و هم چنین تصویری از طرح روی جلد را قراردهید.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|