خوش آمديد,
مهمان
|
|
1- ابعاد سازمان:
الف) ابعاد ساختاری بیان کننده ویژگی های درونی یک سازمان و معياري جهت مقایسه سازمانها ب) ابعاد محتوایی : معرف کل سازمان هستند . مثل بزرگی سازمان، نوع تکنولوژی، اندازه و... 2- برنامريزي را تعريف كنيد: برنامه ریزی، فرایندی برای رسیدن به اهداف است. بسته به فعالیتها، هر برنامه می تواند که بلند مدت، میان مدت یا کوتاه مدت باشد. برای مدیرانی که در جستجوی حمایتهای بیرونی هستند، برنامه ریزی، مهمترین و کلیدیترین سند برای رشد است.برنامه ریزی می تواند، نقش مهمی در کمک به جلوگیری از اشتباهات یا تشخیص فرصتهای پنهان بازی کند. برنامه ریزی به پیش بینی آینده و ساختن آینده تا حدودی قابل تصور کمک می کند. آن پلی است بین آنجایی که هستیم و آنجایی که می خواهیم برویم. برنامه ریزی به آینده می نگرد 3- سطوح مديريت: با توجه به هرم سازمان سطوح مديريت شامل سه سطح ميباشد( از بالا به پايين): 1) مديران عالي يا ارشد : استراتژیها و خطمشیهای سازمانی توسط رییس سازمان، مدیر کل و معاونین تدوین مي گردند 2) مديران مياني: مدیران میانی به طور مستقیم به مدیران رده بالا گزارش میدهند. کارشان مدیریت بر سرپرستان است و نقش حلقه واسط را میان مدیریت عالی و مدیران عملیاتی به عهده دارند 3) مديران عملياتي يا خط مقدم: مدیران رده عملیاتی بیشتر وقتشان را با زیردستان، مقداری از آن را با همکاران و اندک زمانی را با ما فوقها یا خارج از سازمان میگذرانند. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام
از توجه شما متشکرم |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام
و از توجه شما متشکرم |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|