خوش آمديد,
مهمان
|
|
باسلام و تقدیم احترام
تهیه و تنظیم:نیره غدیری، محبوبه آخوندی، شهره شاه میرزایی و الهه صفری جهانی شدن بازار فروش و تاثیر فرهنگ، به طور بحث انگیزی یکی از مهمترین موضوعات که روبروی مدیران بازاریابی بین المللی می باشد. با توجه به اینکه اکثر کشورهای جهانی تقریباً چندفرهنگی و به سرعت روبه رشد می باشند. حتی در کشورهای نسبتاً هم جنس، افراد نیز از نظر فرهنگی با همدیگر تفاوت دارند. بنابراین درک درست از تعریف فرهنگ یک امر بسیار مهم در توسعه بازاریابی بین المللی و رشد فروش آنها می باشد. در این تحقیق نخست به تعاریفی از فرهنگ می پردازیم و سپس نقش فرهنگ را در بازاریابی بین الملل و تاثیرات زبان، رنگ و بسته بندی در کشورهای مختلف می پردازیم.........
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
باسلام خوب بود تشکر.
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|