چهارشنبه, 16 خرداد 1403

 



موضوع: translation

translation 9 سال 11 ماه ago #89876

چگونه شغل خود را نگه دارید.(راهکارهایی برای نگه داشتن شغلتان)
در بعضی کشورها دلیل بیکاری تعدیل نیروی انسانی است و این مشکل بزرگی محسوب میشود.ایا شما هم این مشکل را در کشور خود دارید؟

باب کانگرز پس از 6سال کار درشرکت،شغل خود را از دست داد.باب هیچ ایرادی در کار خود نداشت.بالعکس،کارمند خوبی بود.اما شرکت او تعدیل نیرو کرد.در اوایل سال 1990،تعدیل نیروی کار اتفاق رایجی بود.در نتیجه،راهکارهای نگه داشتن شغل،تخصص و مهارت بسیار داشتن است.

♦ مطمئن باشید همه شما را میشناسند.به عنوان یک کارمند خوب لزومی ندارد که مردم بدانند شما کارمند خوبی هستید. داوطلب مسولیت های جدید باشید،بر نظرات خود پافشاری کنید و در کل قابل مشاهده باشید.
♦هرچیز که میتواند به بهتر شدن شغلتان کمک کند را یاد بگیرید.اگر شرکت شما کامپیوتر جدید خریداری کرد روش استفاده از ان را یاد بگیرید.اگر درمورد بازاریابی بیشتر بدانید میتواند به شما کمک کند.دوره کوتاهی انرا اموزش ببینید.
♦مطمئن باشید که همه چیز را درباره شرکت میدانید. و از این دانش استفاده کنید.اگر پی بردید که بخش فروش مهمترین بخش است سعی کنید که به انجا بروید.
♦مثبت باشید.افرادی که همیشه مینالند و از همه چیز شاکی هستند محبوبیتشان خیلی کمتر از افرادیست که شکر گذارند.
♦مهارت های نوشتن و صحبت کردن خود را ارتقا دهید.ایده های خوب داشتن کافی نیست.شما باید این توانایی را داشته باشید که ایده های خود را بیان کنید.
♦رئیستان را تحت تاثیر قرار دهید.معمولا میتوانید با زود امدن و تا دیروقت کار کردن و پوشیدن لباسهای در شان شغلتان (حتی اگر دیگران لباسهای نامرتب پوشیدند)رئیستان را تحت تاثیر قرار دهید.
و در اخر نتیجه میگیریم که راهکار اساسی هین است که انقدر خود را ارزشمند کنید که شرکت نخواهد شما را از دست بدهد.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

translation 9 سال 11 ماه ago #92962

hi thank you very much once is enough.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: محمد ناطقی راد
مدیران انجمن: سیده ژاله خطیبی