خوش آمديد,
مهمان
|
|
درس جلسه اول :
مدل رفتار مصرف کننده ( ماهیت رفتار مصرف کننده ) : شامل دو عامل یکی عوامل بیرونی و دیگری عوامل درونی می باشد . - عوامل بیرونی شامل : 1- فرهنگ ( مثل چادر مشکی در فرهنگ ما ) 2- خرده قرهنگ 3- طبقه اجتماعی افراد ( کالا برای چه طبقه اجتماعی می خواهد عرضه شود . ) 4- گروههای مرجع و دولتی 5- فعالیتهای بازاریابی - عوامل درونی شامل : 1- شخصیت ( سبک زندگی – طرز تلقی از خود – برداشت از خود ) 2- ادراک 3- یادگیری 4- انگیزه 5- نگرش و باورها مدیران بازاریابی بایدبتوانند انگیزه افراد را تشخیص دهند : فرآیند تصمیم گیری شامل : 1- تشخیص مسئله 2- جستجوی اطلاعات 3- ارزیابی گزینه ها 4- انتخاب گزینه ها و خرید 5- رفتار پس از خرید ماهیت تاثیرات فرهنگی عمیق است . ارزش یعنی مجموعه باورها و اعتقادات هنجارها شامل قواعد – چهارچوب – قالب – بایدها و نبایدها می باشد . یکی از عوامل مهم در تبلیغات اول از همه فرهنگ است . فرهنگ ارزش جامعه هنجارها رفتارها ارتباط غیر کلامی : یکسری معانی ارتباطی است بدون اینکه صحبت کنیم برای ایجاد ارتباط به شیوه ای که از کلام استفاده نگردد . عوامل هفتگانه موثر بر ارتباطات غیرکلامی عبارتند از : 1- زمان 2- فضا 3- سمبل ها 4- دوستی 5- اشیاء 6- قراردادها و موافقت نامه ها 7- آداب معاشرت اجتماعی .
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از پیگیری ها و زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص تاثیر موضوع فرهنگ در رفتار مصرف کننده می باشد ، که در جلسات بقبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|