خوش آمديد,
مهمان
|
|
مدرس: جناب آقای صفرلی
دانشجو: صدریه بلوری موضوع: خلاصه جلسه اول درس رفتارشناسی بازاریابی آذر 93. مدل رفتار مصرف کننده عواملی که بر رفتار مصرف کننده جهت خرید کالا تاثیر می گذارند عبارتند از عوامل بیرونی و عوامل موثر درونی که عوامل بیرونی مثال فرهنگ گروه های مرجع، خانواده و .... و عوامل درونی با قید ادراک، یادگیری، حافظه و .... باعث ایجاد برداشت از فرد و سبک زندگی در فرد و ایجاد نیاز و تمایلات در فرد می گردد. کاربردهای رفتار مصرف کننده استراتژی بازاریابی: تمام تاکتیکهای بازاریابی بر پایه باورهای صریح و محکمی از رفتار مصرف کننده است.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|