خوش آمديد,
مهمان
|
|
فرایند تصمیم گیری مصرف کننده جهت خرید همواره به عنوان یک موضوع مهم بازاریابی مطرح بوده است. اساس رفتار مصرف کننده در فرایند مذکور بر طبق ۵ مرحله زیر است:
۱) شناسایی مشکل ۲) جستجوی اطلاعات ۳) ارزیابی گزینه ها ۴) تصمیم خرید ۵) رفتار پس از خرید |
آخرين ويرايش: 9 سال 11 ماه ago توسط مسعود صفرلی.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از دقت نظر و زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از فرایند تصمیم گیری مشتریان جهت خرید می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|