خوش آمديد,
مهمان
|
|
خلاصه ای از جلسات گذشته
جز شناختی:1.باور ها 2. اهمتی و اولیت ها 3.افزودن به باور ها 4. تغییر در ایده آل ها جز عاطفی 1.شرطی شدن کلاسیک2.تحریک کردن علایق و احساسات مصرف کننده3.مواجحه(تکرار) جز رفتاری 1.موقعیت مکانی 2. موقعیت زمانی 3.موقعیت گروه |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی خلاصه ای از موضوع نگرش مشتریان و مصرف کنندگان می باشد که در جلسات قبل بررسی و تدریس شده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|