خوش آمديد,
مهمان
|
|
فرهنگ و خرده فرهنگ و عوامل تاثیر گذار بر رفتار مصرف کننده
فرهنگ: از مجموعه ارزشها، باورها ، اعتقادات، دانشها، عادات و اخلاقیات که فرد از جامعه فرا می گیرند. خرده فرهنگ: علاوه بر فرهنگ كلي جامعه، طبقات، قشرها و گروههاي مختلف جامعه نيز داراي فرهنگ ويژه خود هستند كه ریزفرهنگ يا خردهفرهنگ خوانده ميشود. عوامل تاثیر گذار فرهنگی بر رفتار مصرف کننده: 1-ارزشها 2- ارتباطات غیر کلامی 3- زبان 4- عوامل جمعیت شناختی که با مطالعه و بررسی موارد فوق میتوانیم :1-استراتژی مناسبی برای بازاریابی انتخاب کنیم و چه نوع تبلیفاتی باید انجام دهیم.2- آگاهی جامعه را بالا ببریم،3-بازاریابی اجتماعی در ارتباطات کلامی 7 عامل موثر است: زمان، فضا، سمبل ها، دوستی، قراردادها و موافقت نامه ها، اشیاء، آداب و معاشرت اجتماعی جمعیت شناختی 3 زیر شاخه دارد: اندازه، ساختار، نحوه توزیع |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: رسول باقرپور
|
|
با سلام
ضمن تشکر از پیگیری های شما ، مطالب ارسالی مربوط به جلسه قبل تاثیر عوامل فرهنگ و خرده فرهنگها که یکی از عوامل موثر بیرونی در بروز و ایجاد رفتارهای مصرف کنندگان می باشد که به تفصیل بحث گردید. موفق باشید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|