خوش آمديد,
مهمان
|
|
یکی از مقوله های جدید که در دگرگونی های کنونی بخصوص در شهر تهران وارد موجودیت شهر شده و بنا به سادگی ساخت و فناوری و سوداوری اقتصادی ان مورد توجه بسیاری از نهادها و اصناف واقع شده و رونق و رشدی شتابنده یافته است مقوله تبلیغات محیطی است.
یکی از این تبلیغات نصب اگهی در محلهای ثابت است. که برای نصب ان نکات زیر ضروری است 1.میزان رفت و امد وسایط نقلیه در انتخاب مکان مهم است 2. میزان دید را باید در نظر گرفت 3. سرعت در مسیر باید مورد نظر باشد 4. زاویه اگهی باید طوری که به اسانی دیده شود. از اوایل مهر ماه 1380 به طور رسمی پدیده تبلیغات محیطی در چند گروه مشروح زیر از حیث ساختار و روشهای ادامه پیام مورد توجه و برسی قرار داده است. 1.تبیلیغات دایمی (تجاری یا فرهنگی مانند بیلبرد -استند-تابلوی روی ساختمان و... 2.تبلیغات موقت (تجاری یا فرهنگی مانند برزنت پلاکارد پوستر و... 3.اطلاع رسانی در خصوص معرفی کاربری ها مانند سر در مغازه ها و... 4.تبلیغات نوین با روشهای جدید مانند لیزر تبلیغات شهری برقراری ارتباط بر پایی برنامه ریزی در جهت تاثیر افکار و احساسات و اعمال گروه های خاص به منظور هدفی معین اصطلاحات تبلیغاتی برون خانه ای 1. بیلبورد 2.تابلوهای روی ساختمان 3. طرح ویژه 4.دفترچه ارایه فایل تبلیغات بیرون از خانه در زمان جهانی تبلیغات به هر نوع از تبلیغاتی که بیرون از خانه به عبارت بهتر در فضای باز صورت میگیرد اطلاق میشود . با همکاری محسن مقیمی و محمد قربانی 525 |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|