خوش آمديد,
مهمان
|
|
در تعریف تبلیغات می توان گفت فعالیتی است اگاهانه و هدفمند به منظور دگرگون سازی یا تاثیر در افکار و عقاید با آگاهی بخشی و تحریک احساسات و عواطف و آماده کردن فرد یا مردم برا پذیرش اندیشه و عقیده ای معین با استفاده از وسایلی مانند زبان،خط،تصویر،نمایش وجز آنها. تبلیغات یتا اوازه گری در مفهوم سود جویانه غربی آن بویژه از دیدگاه نظر پردازان دولتهای توسعه طلب استیلاجو، عمدتن در مفهوم دگرگون ساختن افکار عمومی است به وجهی گسترده، با استفاده از نا آگاهی کشور هایی از جهان سوم واجتماعات توسعه نیافته اسیا،افریقا،امریکای لاتین که مواد خام و اولیه فراوان دارند و فاقد صنعت لازمند
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|