خوش آمديد,
مهمان
|
|
بازاریابی ایده
|
آخرين ويرايش: 10 سال 10 ماه ago توسط کیومرث سمعی.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام خانم تبریزی
فایل به اشتباه ضمیمه شده بود حذف کردم لطفاً مجدداً ارسال کنید با تشکر سمعی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
وقت شما بخیر استاد
ممنونم ازتون بازاریابی ایده یا Idea Marketing اگر بپذیریم که محصول در بازاریابی یعنی هر چیزی که به نوعی خواسته یا نیازی را برآورده سازد پس می توان گفت«ایده» محصولی است که پاسخگوی نیازها و نیازمندان گوناگونی است. بازاریابی ایده یعنی ارائه و عرضه، اندیشه، نظر یا ایده برای ایجاد تفاهم، تغییر رفتارها و باورهای مردم و سازمانها. یکی از مشکلات جامعه ما این است که «ایده» داریم، اما «عقیده» به آن نداریم. امروز بیش از هر زمان ما نه تنها به ایده بلکه به بازاریابی درست ایده ها نیاز داریم. ایده خوب هست، اما کافی نیست. ایده های کلی: نگذارید روزتان بدون پرداختن به حداقل یک فعالیت بازاریابی شب شود. درصدی از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه سالیانه بازاریابی ایده تعیین کنید. - هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار آنها را ارزیابی و تنظیم نمایید. - یک پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی "بازاریابی ایده" اختصاص دهید. هر روز و هر ساعت کارت ویزیت را همراه تان داشته باشید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|