پنج شنبه, 30 فروردين 1403

 



اطلاعیه کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال تابستان 94

واحد13تهراندانشجویان گرامی:
کارت ورود به جلسه امتحان هم اکنون در سامانه نماد قابل دسترس می باشد.لذا خواهشمندیم هرچه سریعتر اقدام به چاپ کارت نمایید و کارت دانشجویی خود را نیز از آموزش تحویل بگیرید.
کارت را در محلی خارج از محیط دانشگاه چاپ نمایید زیرا در روز آزمون به علت حجم بالای دانشجو در قسمت انتشارات باید مدت زیادی صبر نمایید و باعث دیر رسیدن شما به جلسه خواهد شد .

  • اجازه ورود بدون کارت را به جلسه آزمون نخواهید داشت.
  • از ورود دانشجویانی که بدهی مالی داشته به جلسه ممانعت به عمل می آید.
  • دانشجویانی ترم آخری که نقص پرونده دارند اجازه امتحان را ندارند در صورتی که اسم شما در لیست زیر می باشد هرچه سریع تر نقص پرونده خود را به بایگانی تحویل دهید و کارت ورود به جلسه خود را از بایگانی دریافت نمایید.



تذکر مهم:آن دسته ازدانشجویانی که حق نظارت خود را در نماد پرداخت کرده اند می بایست پرداخت خود را در سجاد تکمیل نمایند و سپس مراتب را به امور مالی اطلاع دهند تا آن مبلغ در سامانه نماد جایگزین می شود و بستانکاری در سامانه نماد اعمال شود.
درسامانه سجاد 15% را مجددا" پرداخت کرده وبه امور مالی اطلاع داده تاآن مبلغ که در سامانه نماد پرداخت شده بستانکار شوند.
پرداخت 15% حق نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی درتمامی نیمسال های اجباری بوده و در صورت عدم پرداخت بدهی سجاد دانشجویان کارت ورود به جلسه امتحان را دریافت نخواهند کرد .
  •  لازم به ذکر می باشد که بدهی که درسامانه نمادبرای 15% حق نظارت ظاهر می شود به هیچ عنوان درسیستم نماد پرداخت نگردد ودانشجویان موظف هستند در سامانه سجاد 15% را پرداخت کرده وبه امور مالی اطلاع داده تا بدهکاری که در نماد بابت 15%خورده است حذف شود وبتوانند کارت ورود به جلسه اخذ نمایند ..
برای دریافت کارت ورود به جلسه از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • جهت سهولت از مرورگر internet explorer10 استفاده نمایید.
  • ورود به سامانه نماد
  • تکمیل نظر سنجی مربوط به اساتید


واحد13تهران

واحد123تهران


دانشجویان عزیز توجه فرمایند در صورتی که نظرسنجی را پر نموده امااعمال نمیشود ، تعداد رکورد را از پایین صفحه نظر سنجی سمت راست به 50 افزایش دهید .

واحد13تهران


دریافت کارت ورود به جلسه از مراحل زیر:

واحد13تهران
کارت را در حالت tiff یا همان عکس قرار دهید:


واحد13تهران
واحد13تهران

نويسنده : سمانه طاحونه

این کاربر 100 مطلب منتشر شده دارد.