پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



اطلاعیه امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 94-93


امتحاناتدانشجویان محترم ،ضمن آرزوی موفقیت شما در امتحانات پایان نیمسال اول 94-93 خواهشمند است به نکات ذیل توجه نمایید:

نکات کاربردی

• جهت اطلاع از روز و ساعت امتحان به انتهای برنامه هفتگی نماد مراجعه نمایید.
جهت دریافت کارت ورود به جلسه به اطلاعیه ای که به زودی در سایت مرکز بارگزاری خواهد شد ، مراجعه نمایید تا از ساختمان و شماره صندلی امتحان خود آگاه شوید.
حضور به موقع شما در امتحانات الزامی است و دانشجویانی که برای ارائه ژوژمان خود راس ساعت حضور نیابند در صورت تمام شدن ساعت ارائه از اخذ آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

قوانین و مقررات امتحانات:

1. جهت شرکت در امتحانات به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و دانشجویی الزامی است. دقت در زمان و ساعت امتحان مندرج بر پشت کارت ورود به جلسه امتحان اخذ شده از سیستم نماد ملاک ساعت و زمان امتحان خواهد بود و هرگونه استنباط از زمان امتحان به هر نحوی دلیلی برای دانشجو جهت اشتباه در تاریخ و ساعت امتحان نخواهد بود.

2. دانشجویانی که تعهدات مالی خود را انجام نداده اند( 15 % حق نظارت و 85 % مرکز ) مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه نیستند. بدون در دست داشتن آن(کارت ورود به جلسه) ورود به جلسه امتحان امکان پذیر نیست.

تذکر مهم : دانشجویان ترم آخر که پرونده تحصیلی آنها دارای نقص مدرک باشد به هیج عنوان اجازه ورود به امتحان را نخواهند داشت.

3. در اختیار داشتن گوشی تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی و هر نوع نوشته مانند کتاب ، جزوه و یادداشت به هیچ وجه مجاز نیست. در صورت مشاهده موارد تخلف مراتب به کمیته انضباطی مرکز ارسال و در پرونده دانشجو ثبت و موجب اخذ نمره 0.25 می شود . درصورتی که بر اساس نظر استاد درس در آزمونی به ماشین حساب ، دیکشنری و کتاب نیاز باشد استفاده از آنها با هماهنگی مسئولان آزمون بلامانع می باشد. استفاده از تلفن همراه ، تبلت و غیره به جای ماشین حساب ممنوع است. خواهشمندست حتما ماشین حساب به همراه داشته باشید.

4. امتحان راس ساعت ، دقیقه و ثانیه اعلام شده آغاز خواهد شد بنابراین دانشجو باید قبل از شروع آزمون در جلسه حاضر و پشت صندلی خود قرار گرفته باشد. در صورت تاخیر ، آموزش مرکز تعهدی برای گرفتن آزمون ندارد.

5. محل استقرار شما در جلسه امتحان مشخص شده است لطفاً در کلاسی که برای شما در نظر گرفته شده مستقر شوید. در غیر این صورت حضور و غیاب شما با مشکل روبرو خواهد شد.

6. ثبت حضور و غیاب دانشجو در جلسه امتحان توسط مراقب الزامی است قبل ا ز ترک جلسه امتحان از ثبت حضور خود اطمینان یابید.

7. دانشجویان موظفند پس از دریافت برگه سوال مشخصات خود را بالای سربرگ سوال نوشته و از هرگونه علامت گذاری روی برگه سوال خودداری نمایندو هرگونه علامت گذاری تخلف امتحانی محسوب شده و با دانشجو برخورد قانونی به عمل می آید.

8. دانشجویان در صورت دریافت چک نویس باید مشخصات خود را در بالای برگه های چک نویس نوشته و پس از امتحان به مراقب خود تحویل دهند.

9. دانشجویانی که در یک زمان واحد دو امتحان دارند می بایست مراتب را به مراقب خود اطلاع دهند.

10. لیست های حضور و غیاب امتحان می بایست فقط با خودکار توسط خود دانشجو امضا شود درصورتیکه دانشجویی صورتجلسه را امضا نکرده باشد می بایست قبل از ترک جلسه امتحانی موضوع را به مراقب مربوطه اطلاع دهد در غیر اینصورت غایب محسوب شده و برگه وی تصحیح نخواهد شد.

11. در حین برگزاری آزمون از ایجاد هرگونه بی نظمی ( از جمله صحبت کردن ، نگاه کردن به برگه فرد دیگر و ... ) خودداری نموده در غیر اینصورت با فرد خاطی بر اساس آئین نامه انصباطی برخورد می گردد.

12. دانشجویان موظفند تا 30 دقیقه پس از شروع امتحان در جلسه بمانند و بعد از اتمام زمان آزمون پاسخنامه و سوالات را به مراقب مربوطه تحویل داده و سریعاً حوزه امتحانی را ترک نمایند. ( عکس برداری ، فیلم برداری و نت برداری از سوالات توسط دانشجویان نیز اکیدا ممنوع می باشد)

13 . تقلب به هر نحو ممکن ،تذکر ودرج در پرونده و درج نمره 0.25 برای دومین بار مشروط شدن دانشجویان را در پی خواهد داشت.

14. پاسخگویی به سوالات فقط با خودکار آبی و یا مشکی میسر است و نوشتن با هررنگ دیگر خودکار و یا با مداد ممنوع و برگه تصحیح نخواهد شد.
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.