جمعه, 10 فروردين 1403

 



 کارگاه مهارتی کاربینی معماری قبل از حضور در محل کار(نیمسال دوم 94-93)

واحد13تهرانکارگاه کاربینی رشته معماری داخلی در موعد مقررخود در مورخ دوشنبه24 فروردین ماه  راس ساعت 15 کار خود را آغاز نمود در این کارگاه که به رهبری سرکار خانم خزانه مدیر گروه محترم رشته معماری صورت پذیرفت در زمان تعیین شده خود به شرح مفصلی از رشته معماری و بازار کار آن پرداختند ،در اسلایدهایی که سرکار خانم خزانه تهیه نمودند به کلیاتی از رشته معماری ،اصطلاحات موجود درآن ،مهارت های لازمه برای یک معمار،مهندسی کردن پروژه و دید تیز بین داشتن در جهت تغییرات اساسی بر روی پروژه ،ایده ،خلاقیت و... که فاکتور های اساسی در حوزه معماری مخصوصا دکوراسیون داخلی هستند اشاره نمودند.

یکی از جنبه های جالب در کارگاه اطلاعات کلی و جامعی بود که برای هر مخاطبی که هیچ اطلاع و آگاهی نسبت به رشته معماری ندارد باعث نوعی ترغیب و علاقه برای ورود به این رشته ایجاد خواهد کرد چراکه رشته معماری ارتباط مستقیم با هنر و صنعت دارد و هردو سلیقه را پوشش میدهد.
در ادامه کارگاه پس از تدریس سرکار خانم خزانه در حوزه قوانین و مقررات آموزشی،نحوه کاربری پرتال مرکز،تشریح روند اجرایی فعالیتهای واحد آموزش ،تشریح فرایند انتخاب واحد،پرداخت شهریه،نحوه ثبت نام در سایت،فرم های مرکز ،واحد امتحانات برای حاضرین معرفی نمودند.
و در آخر به جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با کادر اداری دانشگاه توسط سرکار خانم صلح میرزایی تک تک پرسنل همراه با راه های ارتباطی آن عزیزان برای دانشجویان معرفی شد و همچنین سرکار خانم طاحونه مدیر امور آموزش اطلاعات لازمه ویژه دانشجویان جدیدالورد را به دانشجویان عرضه داشتند.


نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.