شنبه, 01 ارديبهشت 1403

 



 کارگاه مهارتی کاربینی مدیریت تبلیغات تجاری قبل از حضور در محل کار(نیمسال دوم 94-93)

واحد13 تهرانکارگاه کاربینی مدیریت تبلیغات تجاری عصر روزشنبه 22 فروردین ماه با حضور اکثریت دانشجویان و مدرس محترم کارگاه جناب آقای پور اشراف برگزار گردید.
درابتدا سرکار خانم صلح میرزای  و سرکار خانم طاحونه فرایند اجرایی در حوزه آموزش ،آشنایی با بخشهای آموزش، تشریح اطلاعیه های آموزشی و معرفی پرسنل دانشگاه ،آشنایی با پرتال مرکز و کاربری سایت مرکز معرفی نمودند.
این کارگاه با محوریت ها و مهارت های لازمه برای یک مبلغ و بازاریاب تجاری آغاز گردید و در ادامه به تاثیر انواع تبلیغات موجود برروند فروش ،به کارگیری بازاریابی حرفه ای ،بودجه بندی که برای تبلیغات صورت میگیرد ،چالشهای موجود در حوزه تبلیغات ،مدیریت بحران و.... برای دانشجویان کارگاه کاربینی بیان گردید.
در ادامه قوانین حاکم بر حوزه های تبلیغاتی و المانهای موجود در حوزه تبلیغات مخصوصا حوزه تجاری آن که بسیار رقابت زیادی در آن احساس می شود، مورد بحث قرار گرفت.


نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.