پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

 



چهارمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2015)

پارکواحد13 فناوری پردیس با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های فناوری و نو آوری ریاست جمهوری در نظر دارد ،چهارمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2015) را از تاریخ 18 الی 21 خردادماه 1394 در محل نمایشگاه بین المللی تهران و با رویکرد  بستر سازی برای تعریف همکاریهای فناورانه بین المللی در جهت استفاده از توانمندی های کشور های مختلف دنیا (انتقال فناوریهای بروز دنیا ) برگزار نماید. سومین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری و نو آوری INOTEX2014، در خرداد ماه 1393 با حضور کشورهایی همچون روسیه ، چین ، ایران ، انگلستان ، آلمان ، کره جنوبی و ترکیه در محل دائمی نمایشگاه های بی بین المللی تهران برگزار گردید.

در مجموع 60 شرکت خارجی و 57 شرکت داخلی فناور ، آخرین دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش گذاشتند. همچنین 18 تفاهم نامه تبادل بین ایران و کشورهای شرکت کننده به ارزش 6 میلیون دلار منعقد گردید . در چهارمین دوره نمایشگاه فناوری و نو آوری بیش از 180 شرکت توانمند فناور از 15 کشور دنیا و 60 شرکت از ایران در این نمایشگاه ، آخرین دستاوردهای و نو آوری های تکنولوژیک خود را به نمایش می گذارند . همچنین برای ترغیب شرکت های فناور توانمند خارجی ، با توجه به توان فناوری و اعتباری هر شرکت ، امکان ارائه تخفیفات ویژه تا 70 در صد هزینه های اجاره غرفه میسر می باشد . در ضمن استفاده از تهسیلات برای قرارداد انتقال فناوری منعقد شده با طرف های خارجی در زمان نمایشگاه از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است که کلیه شرکت های دانش بنیان کشور می توانند از این ظرفیت برای توسعه تعاملات فناورانه بین المللی خود بهره برداری نمایند. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی :www.inotex.com مراجعه نمایند .
لذا از تمامی دانشجویان و اساتید محترم که علاقه مند به شرکت در این طرح می باشند خواهشمندیم با ایمیل :این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا با شماره تماس 88952001 داخلی219  با سرکار خانم کاظم زاده تماس حاصل نمایند.
نويسنده : سمیه کاظم زاده

این کاربر 13 مطلب منتشر شده دارد.