شنبه, 01 ارديبهشت 1403

 



تور یک روزه دانشجویان واحد 13 در مجموعه تفریحی ورزشی کارتینگ آزادی

کارتینگمسابقات کارتينگ با حضور دانشجويان رشته امورفرهنگی با هدف آشنایی با ورزش کارتينگ، یکشنبه 26 مرداد، در مجموعه تفریحی ورزشی کارتينگ آزادی برگزار شد.
این تور یک روزه دانشجویان پودمان 5 رشته امور فرهنگی با سرپرستی استاد خالدی و با هماهنگی های لازم از طرف دانشجو سرکار خانم نیلوفر رهگذر با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور انجام پذیرفت.
دانشجویان رشته امور فرهنگی برای درس «فعالیتهای فرهنگی» باید قسمت اعظم این درس را به صورت عملی در محیطهای فرهنگی بگذرانند تا مطالب ارائه شده آکادمیکی را در محیط واقعی تجربه نمایند. در این تور ضمن آشنایی با ورزش مفرح کارتینگ سوالهای کلاس درس نیز پاسخ داده شد.
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در راستای معرفی و فرهنگ¬سازی این رشته جهت پر نمودن اوقات فراغت و تفریح نسل جوان جامعه و خانواده های آنان در محیطی سالم و پر از انرژی که میتواند بسترساز جامعه ای سالم تر و با نشاط تر در کنار هنجارهای اجتماعی مطلوب و توسعه فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در بین خانواده ها باشد، از این برنامه ها موافقت و استقبال می کند.
شایان ذکر است که، با هماهنگی های صورت گرفته رقابت با شرکت تمامی دانشجویان حاضر در کارتینگ، در سطح آماتور،در سه دور صورت گرفت و در نهایت اسامی نفرات برتر فینال به شرح ذیل اعلام شد.
واحد13نفر اول استاد گل احمدی، با زمان 0:40.003
واحد13نفر دوم دانشجو اسداله کاظمی، با زمان 0:40.416
واحد13نفر سوم دانشجو بهزاد همتی، با زمان 0:43.534
واحد13نفر چهارم دانشجو تقدیر عبادی، با زمان 0:44.991
در پایان از مسئولین دانشگاه که ارتباط محیط دانشگاه با بیرون از دانشگاه را برای آموزش عالی و صحیح دانشجویان مد نظر دارند، قدردانی میشود و همچنین از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، بخصوص از زحمات مجموعه کارتینگ آزادی تقدیر و تشکر به عمل می آید.


کارتینگ

کارتینگ

کارتینگ
واحد13
کارتینگ

کارتینگ
واحد13

کارتینگ
 
واحد13
واحد13
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.