شنبه, 01 ارديبهشت 1403

 



بازدید دکتر شاه آبادی از مرکز 13 تهران

واحد13در عصرگاه روز یکشنبه 17 اسفندماه ریاست محترم موسسه فرهنگ و هنر جناب آقای دکتر شاه آبادی و هیات همراه از مرکز13 تهران دیدن نمودند و در جلسه ای مبتنی بر این بازدید حضور بهم رساندند.
در این جلسه دکتر شاه آبادی (ریاست موسسه فرهنگ و هنر)،سرکار خانم عضدی(سرپرست دفتر خدمات آموزشی - دانشجویی)،سرکار خانم محمدی(دبیر کمیته های علمی – تخصصی )،جناب آقای علمشاهی (مشاوره آقای دکتر شاه آبادی و مدیر دفتر گسترش)جناب آقای فضلی(مدیر دفتر آموزشهای خاص و سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی) و مدیران گروه محترم واحد 13 تهران :



و هم چنین ریاست محترم مرکز جناب آقای دکتر جاوید مهر،رییس هیات موسس سرکار خانم صفاپو ،معاونت آموزشی مرکز سرکار خانم نبی یان ومدیر اداری مرکز خانم میرزایی  و هم چنین استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی  جناب آقای دانیالی به همراه دبیر انجمن علمی -دانشجویی سرکار خانم جنتی به همراه دبیران محترم انجمن علمی دانشجویی (آقای موذنی،آقای پور اسد،آقای مولایی و سر کار خانم غروی)حضور داشته و به ارائه گزارش عملکرد خود در سال 93 پرداختند.
ابتدای این مراسم با بازدید دکتر شاه آبادی و مسئولین عالی رتبه موسسه فرهنگ و هنر از مرکز13 تهران(ساختمان فاطمی) صورت پذیرفت و در ادامه جلسه رسمی عزیزان در دفتر جلسات بر قرار شد.
در این جلسه پس از ارائه گزارش توسط مدیراداری مرکز ،مدیران ساختمانهای زرتشت و ملایی ،حراست مرکز دیگر نوبت به مدیر امور مدرسان سرکار خانم کاظم زاده رسید که به طور جامع حوزه مدرسان را برای میهمانان تشریح نمودند و سپس این مدیران گروه مرکز13 تهران بودند که تک به تک به ارائه گزارش عملکرد خود در مدت مدیریتشان پرداختند و هم چنین برای هرچه بهتر شدن فرایند آموزشی راهکارها و پیشنهادات خود را نیز بیان نمودند.
از نکات حائز اهمیت ارائه گزارش به زبان انگلیسی بود که توسط مدیر گروه محترم زبان انگلیسی جناب استاد اژدری مفرد،مدیر سایت انگلیسی جناب استاد آذرنگ،سردبیر محترم نشریه تخصصی انگلیسی سرکار خانم رسولی صورت گرفت.
هم چنین ارائه کامل و جامع مدیران گروه رشته های مدیریت ،حسابداری،روابط عمومی،کامپیوتر،معماری و امور فرهنگی نیز حائز اهمیت بود.
در پایان جلسه به عنوان جمع بندی جناب دکتر شاه آبادی هدف از حضور و بررسی عملکرد مراکز را چنین بیان نمودند.
  • لزوم مهارتی نمودن رشته و فعالیت مدرسان در این حوزه
  • تخصصی نمودن رشته ها و تمرکز برای برند شدن در تک تک رشته های مربوط به دپارتمان های فرهنگ و هنر
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.