پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

 



شروع بکار انجمن همیار امین در واحد 13

واحد13روز شنبه مورخ 93/06/08 از ساعت 16 همایشی با حضور مسئولین دانشگاه ، تنی چند از مدیران محترم گروه های آموزشی و مدرسین گرامی و نمایندگان محترم کلاس ها در تالار خوارزمی واحد 13 باعنوان همایش انجمن همیار امین برگزار گردید . در این نشست صمیمی که تا ساعت 19:30 به طول انجامید مسئولین دانشگاه و نمایندگان دانشجویان به سخنرانی و تبادل نظر پرداختند .
در این همایش که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود ملی کشور عزیزمان آغاز شد ، جناب آقای سرتیپ بعنوان دبیرانجمن ضمن عرض خیرمقدم به بیان اهداف و رویکردهای اصلی انجمن پرداختند و برنامه های آتی انجمن شامل تهیه و تدوین آئین نامه ، تکمیل پرونده مسئولیتی برای نمایندگان کلاس ها با هدف صدور حکم نمایندگی و تدوین شرح وظایف مدون برای اعضای انجمن در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بهتر به دانشجویان عزیز را بیان داشتند .
در ادامه سرکار خانم نبی یان معاون محترم آموزشی ـ اجرایی مرکز نیز با انجام معارفه رسمی درخصوص مسئولیت آقای سرتیپ به عنوان دبیر انجمن به روند رو به رشد فعالیت های دانشجویی در مرکز 13 اشاره و لزوم سازماندهی و انسجام گروه های دانشجویی را در قالب انجمن های علمی دانشجویی ضروری دانستند و بر حمایت دانشگاه از تشکیل انجمن های دانشجویی خودجوش تأکید نمودند . همچنین در ادامه به موضوعاتی پیرامون امتحانات ، اردوی های علمی دانشجویی و ... اشاره و بر ضوابط و مقررات حاکم در دانشگاه تأکید داشتند .
همچنین در ادامه به موضوعاتی پیرامون امتحانات ، اردوی های علمی دانشجویی و ... اشاره و بر ضوابط و مقررات حاکم در دانشگاه تأکید داشتند که شامل ؛
1- امور مدرسان و مدیران .
2- انتخاب واحد و شهریه دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی .
3- ساختمان و برگزاری کلاس ها .
4- امتحانات (کارت ورود به جلسه ، معرفی به استاد ، آزمون مجدد) .
5- فارغ التحصیلان .
6- مدارک بایگانی و تکمیل پرونده دانشجویان .
7- امور مالی و مسائل مربوط به حق نظارت .
8- امور مربوط به کارورزی .
9- امور مربوط به بازدیدها و تورهای علمی .
10- مسائل مربوط به حراست و حفظ امنیت .
11- دانشجویان توجه داشته باشند جهت کار اداری و تماس با دانشگاه درصورتی که نتوانند مراجعه حضوری کنند و تلفن های دانشگاه مشغول باشد از قسمت اتماسیون اداری سیستم نماد با تمامی پرسنل می توانند ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را مرتفع نمایند .
سرکار خانم میرزایی به عنوان کارشناس فرهنگی مرکز نیز به عنوان دیگر سخنران همایش به بیان عملکرد فرهنگی واحد 13 پرداختند و گزارش از عملکرد فرهنگی واحد 13 در جشنواره حرکت و همچنین نقش انجمن های علمی دانشجویی و سایر موضوعات فرهنگی ارائه نمودند .
همچنین جناب آقای مولوی به عنوان مسئول حراست مرکز دیگر سخنران همایش بود . ایشان در سخنان خود به نقش کلیدی نمایندگان کلاس ها در برقراری نظم ، امنیت و آرامش محیط دانشگاه اشاره و بر تعامل صحیح و سازنده نمایندگان محترم کلاس ها با مسئولین دانشگاه تأکید نمودند . همچنین در بخش دیگر صحبت ها به تهدیدات و فرصت های پیش روی دانشگاه پرداخته و حاضرین را از برخی اخبار حراستی آگاه نمودند .
در پایان جناب آقای دکتر جاویدمهر ریاست محترم مرکز 13 به سخنرانی پرداختند و درخصوص ضرورت تقویت انجمن های علمی دانشجویی و نقش آن در پیشبرد اهداف دانشگاه ایراد سخن نمودند و ضمن معرفی سرکار خانم جنتی به عنوان دبیر انجمن های علمی دانشجویی وعده برگزاری انتخابات پرشور دانشجویی را در آبان ماه سال جاری جهت مشارکت دانشجویان در انتخاب دبیرکل انجمن های علمی دانشجویی به دانشجویان عزیز دادند .
همچنین پایان بخش برنامه ، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بود که نمایندگان محترم کلاس ها ضمن بیان دیدگاه های خود ، نسبت به طرح سئوالات مبتلابه درحوزه مسائل آموزشی ، مالی ، اداری ، اجرایی ، دانشجویی و ... از ریاست محترم دانشگاه نمودند و ایشان به تفصیل به بیان پاسخ سئوالات پرداختند .

لیست نمایندگان حاضردر نشست
لیست نمایندگان غائب در نشست

نويسنده : بهمن سرتیپ

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.