سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

 



پیام تبریک ریاست مرکز به مناسبت روز کارمند

دکتر جاویدمهرگردش کار در نظام اداری کشور و بخصوص مراکز آموزش عالی وابسته به خانواده بزرگ مردان و زنانی که با کوشش های فراوان خویش به انجام وظایف اداری و پاسخگویی به نیاز و خواسته های ارباب رجوع بخصوص دانشجویان، مدرسان و تمامی متقاضیان به آموزش های عالی و مهارتی است.
فرارسیدن روز کارمند و هفته دولت از سویی فرصتی برای مدیران مجموعه 13 تهران است تا بر عزم خود برای فراهم آوردن امور رفاهی کارکنان زحمت کش واحد 13 تهران بیفزایند و در راستای افزایش رضایت مندی ایشان اقدام نمایند و از سوی دیگر فرصتی است برای کارمندان تا با بازنگری در روش ها و پرورش خلاقیت نوآوری، میزان بهره وری و استفاده بهینه از منابع را بهبود بخشند.
اینجانب ضمن عرض شادباش به مسئولین، مدیران گروه، مدیران ، کارشناسان مسئول و تمامی کارمندان 13، و همچنین مدرسان و دانشجویان کارمند در واحد ها و سازمان های مختلف کشوری و لشگری و نکوداشت روز کارمند، تندرستی و بهروزی همگان را از پروردگار بزرگ خواهانم.
امید است مجموعه خدوم واحد 13 تهران با شعار همیشگی خویش هر روز بهتر از دیروز راه آینده خویش را پرثمرتر نماید و با حفظ و نگهداری از جایگاه برند اول مراکز علمی – کاربردی جایگاه واقعی خود را در رنکینگ جهانی دانشگاه افزایش دهد.
از تمامی همکارانمان در واحد 13 تهران انتظار میزبانی مهربان و پاسخگو را داشته باشید.

ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه
88952001 داخلی 222 
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
دفتر حوزه ریاست 88952001 داخلی 201 و 202
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.