شنبه, 01 ارديبهشت 1403

 



همایش یک قطره از خدا در شهریورماه برگزار می شود

همایش یک قطره از خدا با موضوع محبت بی چشم داشت به همت جمعی از دانشجویان کارشناسی روابط عمومی الکترونیک مرکز علمی- کاربردی فرهنگ و هنر واحد  در تاریخ 10 شهریور 1394 در فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد.
جلسه ای به منظور برگزاری همایش «یک قطره از خدا» در تالار فرهنگسرای شفق باجناب آقای اکبری، معاون محترم فرهنگسرای شفق- در تاریخ 11 مرداد ماه در دفتر ریاست محترم این مجموعه برگزارشد.این جلسه به منظوردراختیارگرفتن تالارهمایشهای فرهنگسرای شفق برگزار شدکه پس ازصحبت دوستان وارائه طرحهای جامع،مورداستقبال جناب آقای مهندس اکبری قرارگرفت.

از جمله نتایج این جلسه برگزاری همایش«یک قطره ازخدا» در تاریخ 10شهریورماه درتالارفرهنگسرای شفق ساعت 15 تا 17 بود.اشاره می شود که در این جلسه خانم ها: فرسام پور، گل محمدی و آقای فلاح حضور داشتند.سخنران این همایش استاد دانشگاه و روانشناس برجسته بین المللی «دکتر سید محمود انوشه» می باشد.اضافه می شود که در این همایش مسئولانی از نهادهای فرهنگی و دولتی حضور خواهند داشت.

واحد 13تهران

لازم به ذکر است همایش فوق دارای وبلاگ رسمی بوده و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس:Divinedrop.mihanblog.com  مراجعه نمایند.
منتظر خبرهای بعدی ما باشید.....
نويسنده : ستاد خبری همایش یک قطره از خدا

این کاربر 4 مطلب منتشر شده دارد.