پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

 



هدف از برگزاری همایش اسلام ،رسانه های ارتباطی و روابط عمومی

واحد13تهراننخستین همایش دانشجويي در خصوص" اسلام ،رسانه هاي ارتباطي، روابط عمومي" از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر روز دوشنبه 11 خرداد ماه 94 ، با حمایت ریاست محترم دانشگاه علمی کاربردی واحد 13 تهران جناب آقای دکتر جاویدمهر و همچنین معاونت آموزشی سرکار خانم نبی یان و مدیریت محترم گروه روابط عمومی دانشگاه جناب استاد سالاریان و با مشاركت دست اندرکاران روابط عمومی و دانشجویان کارشناسی روابط عمومي (رسانه ) و حضور حامیان آن با هدف نشان دادن اصالت روابط عمومي در اسلام و مطرح كردن اخلاق حرفه اي روابط عمومي، در سالن خوارزمي دانشگاه جامع كاربردي واحد 13 برگزارخواهدشد.
به گزارش خبرنگار ما طی گفتگو با مسئول ستاد خبری، این همایش با شعار "اسلام، رسانه هاي ارتباطي ، روابط عمومي" با توجه به اهمیت جایگاه آموزه های اسلام در امر روابط عمومی، به جایگاه و نقش اسلام در روابط عمومی پرداخته و سعي در مطرح نمودن اخلاق حرفه اي اين رشته را دارد. ، چرا که به نظر می رسد سیره پیامبر اکرم (ص) ، به عنوان پیام آور از سوی پروردگار و برقرار کننده پیوند میان خداوند و بندگان، به عنوان سابقه بکارگیری روابط عمومی اصيل در صدر اسلام محسوب و نیز سابقه نزول قران به عنوان اولین رسانه ارتباطی مطرح باشد. ، بدیهی است در این میان بررسی ویژگی های آن میتواند به عنوان الگوی برتر روابط عمومی ایده آل معرفی و مورد بهره برداری سازمان های ارتباطی کشور قرار گیرد.

واحد13تهران

مسئول ستاد خبری ضمن اشاره به همت و کوشش دانشجویان کارشناسی رشته روابط عمومی (رسانه ) ، که برای اجرای کارعملی خود دست به طرح این موضوع خاصی زده اند، اضافه نمود برگزاری چنین همایشی نه تنها در دانشگاه علمی کاربردی بلکه شاید در سایر دانشگاه ها و مراکز علمی نیز بی سابقه است. دانشجویان بدینوسیله درخواست دارند تا مدیران با نگاهی متفاوت و با ملاحظه سابقه بهره گیری پیامبر اکرم (ص) از امر روابط عمومی، بدان بنگرند. بدیهی است در صورت تحقق چنین امری، روابط عمومی اصیل با رعایت حقوق دو طرفه ی سازمان و مخاطبان، از این پس ، به جای ایفای نقش یکطرفه به عنوان توجیه کننده عملکردهای سازمان، به منشور اخلاق حرفه ای روابط عمومی اسلامی خواهد پرداخت.

وی در پایان از حامیان این همایش نام برد و از یکایک آنان ؛ از جمله : ریاست مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران ، نهاد رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی و نهاد های رهبری در سایر دانشگاهها و معاونین ایشان، مسئولان و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران بویژه ریاست واحد جناب آقای دکتر جاوید مهر ، معاونت آموزشی سرکارخانم نبیان ، مدیر گروه روابط عمومی استاد سالاریان ، ریاست و دبیر انجمن روابط عمومی ایران ، مسئولان کمیته های اجرایی ، دبیران هماهنگی و اجرایی و دیگر حامیان این همایش به خاطر همیاریشان تشکر و قدردانی کرد.
نويسنده : فریال راسق قزلباش

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.