پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

 



مصاحبه ای جالب با مجری همایش بزرگ روابط عمومی

 اجرای متفاوتی بود، دین سنگینی روی دوشم احساس می کردم

مجری همایش روابط عمومی، رسایی، جذابیت، سادگی پس از برگزاری این همایش گفت: سال هاست به واسطه حرفه کاری ام در مقابل واحد13دوربین های خبری و یا محافل مختلف به اجرای برنامه پرداخته ام اما شرایطی که در این همایش داشتم با تمامی تجارب گذشته تفاوت بسیار داشت.
امین صانعی در گفت و گو با ستاد خبری همایش روابط عمومی، رسایی، جذابیت، سادگی گفت: از سال 1378 وارد عرصه خبر شدم، در این مدت به دلیل حضور در بخش های مختلف خبری و فعالیت به عنوان مدیر روابط عمومی در حوزه های مختلف ورزشی به کار در مقابل دوربین، پخش زنده و صحبت در میان جمع عادت کرده ام اما واقعیت این است که هیچگاه چنین فشاری را بر روی دوش خود احساس نمی کردم چرا که این بار وظیفه ای به مراتب سنگین تر بر عهده داشتم، اگر به هر دلیل دراجرا مشکلی پیش می آمد دیگر بحث فردی مطرح نبود، این بار زحمات شبانه روزی همه دانشجویانی مطرح بود که انصافا زحمات بسیار کشیدند و گام پایانی قرعه به نام افتاد که امیدوارم شرمنده دوستانم نشده باشم و توانسته باشم حقانیت موضوع را همانطور که آنها می خواستند، ادا کنم.
مجری همایش روابط عمومی، رسایی، جذابیت، سادگی گفت: با توجه به این که از صبح روز همایش در سالن برگزاری بودم از نظر بدنی تا حدودی برای اجرا خسته شده بودم، آنهایی که کار اجرا می کنند می دانند از هر نظر باید آرامش داشته باشی تا بتوانی چند ساعت با تمرکز اعصاب کار کنی تا مشکلی در برنامه زنده به وجود نیاید. از سویی دیگر بعد از همایش ساعت 4 بامداد نیز مجبور به مسافرت به استان گیلان برای حضور در همایشی اداری بودم و بعد از آن مراسم دوباره به تهران بازگشتم. تمام این خستگی ها و رفت و آمد ها با پیام های شادی که از سوی دوستان در صفحات مجازی می دیدم فراموش شد چرا که همه آنها از کلیت کار راضی بودند و این رضایت مندی بسیار لذت بخش بود.
وی تاکید کرد: شاید آنهایی که در جریان تمامی ماجرا نباشند همایشی را دیدند که یک مجری، چند دانشجو و مدیر گروهی موفق داشت، اما واقعیت این است تمام این برنامه یک کار گروهی بود که از استاد سالاریان آغاز و با حضور جمعی از نفرات که بی دریغ زحمت می کشیدند به پایان رسید.
در چنین برنامه هایی آنهایی که در پشت پرده هستند معمولا کمتر دیده می شوند اما بازهم تاکید می کنم موفقیت این کار به یکایک دانشجویان کارشناسی روابط عمومی واحد 13 باز می گردد . آنهایی که سرگروه بودند، آنهایی که از صبح روز همایش آمدند و کمک کردند. آنهایی که بی ادعا برای سربلندی واحد 13 آستین ها را بالا زدند و ..... که امیدوارم راه تازه ای باشد برای سایر دانشجویان این واحد که آنها نیز توانایی های خود را به عمل برسانند و نشان دهند خواستن توانستن است.
امین صانعی یادآور شد: البته یکی دو نفر هم بودند که دوستان خود را تنها گذاشتند، آنهایی که فکر می کردند میهمان هستند، میهمان آمدند و میهمان رفتند. با این دوستان یک سخن دارم. فرصتی طلایی را برای تمرین و اجرای همایشی بزرگ در کنار دوستان از دست دادید و شاید این شانس دیگر هیچگاه سراغتان نیاید.
وی در پایان از تلاش های دانشجویان، حمایت های سرکار خانم صفاپو، دکتر جاوید مهر، سرکار خانم نبیان و استاد سالاریان تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور در کنار دوستان آنقدر برایم شیرین بود که اگر باز فرصتی دست دهد فعالیت در کنار شما بر هر چیز دیگر ترجیح می دهم.
نويسنده : سمیرا امینی فرد

این کاربر 3 مطلب منتشر شده دارد.