پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

 



همایش روابط عمومی از تئوری تا عمل

به گزارش دبیر خانه ستاد خبری با سرکار خانم صفاپو  موسس  و صاحب امتیاز دانشگاه علمی کاربردی واحد 13 به عنوان یکی از حامیان نخستین همایش روابط عمومی با شعار رسایی ، جذابیت ، سادگی به گفتگو نشستیم . واحد13در این گفتگو صفاپو که با حضور مسئول کمیته تشریفات ، علیرضا خلج قاسم آبادی و دبیر ستاد خبری همایش علیرضا منصوری فر که به عنوان خبرنگار صورت گرفت از اقدامات انجام شده نخستین همایش روابط عمومی با شعار رسایی ، جذابیت ، سادگی و به عمل رساندن آن با عنوان از تئوری تا عمل به خبر نگار دبیر خانه ستاد خبری این همایش خبر داد .
بر پایه همین گزارش سرکار خانم انسیه صفاپو ، پیشکسوت اهل قلم و رسانه  و از همه مهمتر موسس  و صاحب امتیاز دانشگاه علمی کاربردی واحد 13 که برای برگزار کنندگان این همایش موجب مباحات می باشند از این حرکت دانشجویان و مسئولان دانشگاه علمی کار بردی خصوصا دکتر جاوید مهر رئیس این دانشگاه و مسئولان کمیته ها تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد ، شما می توانید یک کار با نظم و حساب شده ای را به انجام بر سانید و برای دیگر دانشجویان رشته روابط عمومی به یادگار بماند .
در پایان روند اقدامات و حضور پر رنگ کلیه کمیته ها به اطلاع ایشان رسید و این حامی همایش راهنمایی های لازم را عنوان داشتند وافزود: حقیقت این است که روابط عمومی موضوعی پیچیده و چند وجهی است و بر نظریه ها و کنش های مرتبط با حوزه های مختلف و متنوعی مانند مدیریت، رسانه، ارتباطات و روان شناسی مبتنی است. و بالاخره اینکه روابط عمومی یعنی برقراری ارتباط.

شایان ذکر است این همایش با عنوان " روابط عمومی رسائی،جذابیت،سادگی" به همت دانشجویان کارشناسی رشته روابط عمومی واحد13 در مورخ شنبه 27 دی ماه ساعت 16 الی 19 در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی واقع در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.
ستادخبری همایش
نويسنده : محمد علی زارعی

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.