چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

 



هدف از برگزاری همایش روابط عمومی با شعار رسائی،جذابیت ،سادگی

واحد13نخستین همایش بزرگ روابط عمومی در روز27 دي ماه امسال با مشاركت دست اندرکاران روابط عمومی و دانشجویان کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی واحد 13 تهران و حضور حامیان آن با هدف اعتلاي جايگاه و نقش نهاد روابط عمومي با شعار" رسایی ، جذابیت ، سادگی" در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار مي شود.

به گزارش خبر نگار ما و طی گفتگو با مسئول ستاد خبری این همایش از جایگاه و نقش روابط عمومی با شعار رسایی جذابیت سادگی و در کنار آن امانت داری اعتماد و دلسوزی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سخن به میان آورد.

محمد علی زارعی مسئول این بخش گفت : روابط عمومی مجرای تحقق حقوق شهروندی است. پس روابط عمومی‌ها باید به همه اطلاعات یک سازمان دسترسی داشته ‌باشند. مدیران باید توجه داشته باشند که دلسوزترین بخش سازمانشان روابط عمومی آن است.

وی گفت: یک روابط عمومی باید بداند که پاسخگویی به رسانه و خبرنگاران، یک تکلیف است.و ضمن دارا بودن اطلاعات کافی و آمار و ارقام و دیگراطلاعات مستند سازمان خود ، در عین دقت و صحت و سرعت با بیان ساده و رسا یی در خبر و داشتن جذابیت همراه باشد .

واحد13

 زارعی
 از همت و کوشش دانشجویانی کارشناسی رشته روابط عمومی ، که برای اثبات کار عملی خود دست به کار بزرگی زده اند، که شاید در دانشگاه علمی کاربردی بی سابقه باشد گفت : اینان درخواست دارند که نگاه مدیران باید به روابط عمومی تغییر کند. کار روابط عمومی‌ نباید توجیه‌گری باشد. مدیران باید باور کنند که موفقیت سازمانشان در هزینه کردن برای روابط عمومی است و هزینه کردن در این راه، از دست دادن سرمایه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است

مسئول ستاد خبری اضافه کرد : در این همایش همه شرکت کنندگان خودشان ، هم مسول هستند و هم خبر ساز و خبر نگار ؛ که به همین منظور سایتی به همت خانم کریمی و همکارانشان راه اندازی شده و خبر ها بصورت آنلاین روی خط است و در روز همایش هم خبر ها به آن روی سایت و خط قرار خواهد گرفت ؛ ایجاد سامانه پیامکی / وایبر و دیگر امکانات و لینک شدن با تعدادی از سایت های معتبر نشان از کار خوب این عزیزان حکایت دارد .

وی در پایان از حامیان این همایش نام برد و از یکایک آنان به خاطر همیار یشان تشکر و قدردانی کرد ؛ از جمله جناب دکتر اخباری ریاست محترم دانشگاه علمی کاربردی کشور و معاونین ایشان مسئولان و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران،معاونت آموزشی خانم دکتر نبیان / مدیر گروه روابط عمومی دکتر سالاریان ،رئیس و دبیر محترم انجمن روابط عمومی ایران ، مسئولان کمیته های اجرایی ، دبیران هماهنگی و اجرایی ، مدیریت سایت هنر و ورزش ،موسسه زبانسرا ،مدرسان شریف، سایت رسمی صنعت اسب،نشرنویسه پارسی، وب سایت رسانه های نوین و دیگر حامیان این همایش
دبیرخانه ستاد خبری همایش
نويسنده : علیرضا منصوریفر

این کاربر 5 مطلب منتشر شده دارد.