پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



جلسه نهایی همایش روابط عمومی رسائی ، جذابیت ، سادگی برگزار شد

واحد13 در نشست صمیمی دانشجویان و مسئولین دانشگاه در برگزاری همایش "روابط عمومی، رسایی جذابیت سادگی" بر ضرورت روابط عمومي و نقش آن در محیط كار و زندگي و داشتن دانش و اطلاعات كافي براي تصميم‌گيري در دنیای امروز و اشاره به آیات قرآنی با موضوع ارتباطات در جهان هستی را بیان داشت .

به گزارش خبر نگار دبیر خانه ستاد خبری طی گفتگو با دبیر هماهنگی و اجرایی این همایش از اقدامات انجام شده در تشکیل 10 جلسه و بیش از 450 ساعت کار مداوم و پیگیری های لازم ، توسط کمیته های بر گزاری و از پیشرفت خوب این مجموعه که برای اولین بار است دانشجویان کارشناسی رشته روابط عمومی اقدام به یک کار عملی کرده اند ، و آخرین آموخته های خود را به اجرا خواهند گذاشت ، سخن گفت :

و ی از حمایت های بی دریغ مسئولان دانشگاه علمی کار بردی واحد 13 از جمله خانم نبیان معاون آموزشی این دانشگاه و استاد راهنما و مدیر گروه روابط عمومی استاد سالاریان و کمک ها و خدمات ارزنده ایشان در جمع حاضرین تقدیر کرد .

دبیر هماهنگی و اجرایی جناب آقای مجید عباسی همچنین از کلیه دانشجویان و مسئولان کمیته های اجرایی ( کمیته تشریفات، تبلیغات،سایت ،سمعی و بصری،مالی، سامانه،حفاظت،تدارکات،پذیرایی،و دبیر خانه ستاد خبری)درخواست کرد تا یک کار بزرگ و همایش ماندگاری را بر گزار کنند .

بر پایه این گزارش : روز گذشته جلسه نهایی همایش روابط عمومی رسائی، جذابیت ، سادگی با حضور کلیه دانشجویان رشته روابط عمومی مقطع کارشناسی و مسئولان کمیته های اجرایی و مسئولان دانشگاه علمی کاربردی واحد 13 در سالن خوارزمی این دانشگاه برگزار شد .

به همین روی : شروع جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید بود و سپس مجری بر نامه اعلام بر نامه کرد و برای هر کمیته در ارائه گزار ش کاری 5 دقیقه زمان تعیین کرد ، تا وقت و نظم در جلسه باشد ، هر چند این نشست به صورت زنده از طریق ویدئو کنفرانس با اتاق ریاست دانشگاه بر قرار بود .

در ادامه سر کار خانم نبیان معاون آموزشی دانشگاه از نزدیک با دانشجویان سخن گفت و به همه کمیته های برگزاری و تک تک دانشجویان در بهتر برگزاری این همایش و قدر و منزلت و جایگاه روابط عمومی در کشور . در حمایت همیشگی واحد 13 از این رشته تخصصی سخن به میان آورد و اشاره کرد : همایش روابط عمومی رسائی، جذابیت ، سادگی باید به نحو شایسته بر گزار شود تا برای آیندگان این رشته یک کار عملی ماندگار باقی بماند .

وی افزود : شما در بیان مطالب ، حتما به ماخذ و مرجع آن استناد و اشاره داشته باشید و اگر سخنی از بزرگی می گویید اشاره به نام آن نویسنده یا شاعر یا کتاب داشته باشید.

بر این اساس : در پایان این نشست استاد سالاریان که مورد تشویق معاون آموزشی و کلیه شرکت کنندگان قرار گرفت ،این شوق و همدلی دانشجویان با استاد و مدیر گروه خودشان که با ترنم صلوات همراه بود. پشت تریبون رفت و از همکاری دانشجویان و زحمات بی وقفه کمیته ها و پیگیری های دبیران اجرایی در ساماندهی و برگزاری این همایش تشکر کرد و گفت : من هم در کنار شما هستم و ناظر بر کارها و به این نکته بیشتر تاکید داشت که ما همگی میزبان هستیم و با رعایت نظم و دقت عمل در روز همایش میزبان خوبی باشید ،
وی افزود : در روز همایش مهمانان عزیزی خواهند آمد ، با ید شما مهمانوازی خود را نشان بدهید و به کلیه دانشجویان در بهتر برگزاری این همایش تاکید داشت .
یادآوری می شود : در پایان کلیه دانشجویان عکس یادگاری با مسئولان گرفتند، تا به یادگار باقی بماند .

واحد13


شایان ذکر است این همایش با عنوان " روابط عمومی رسائی،جذابیت،سادگی" به همت دانشجویان کارشناسی رشته روابط عمومی واحد13 روز شنبه 27 دی ماه ساعت 16 الی 19 در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی واقع در چهارراه ولیعصر برگزار می شود.
نويسنده : محمد علی زارعی

این کاربر 2 مطلب منتشر شده دارد.