پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



مراسم تشییع پیکر 175 شهید غواص

واحد13تهرانپیکر 270 شهید گرانقدر از مناطق عملیاتی جزیره امر الرصاص، جزیره مجنون، شلمچه، فکه و زبیداد تفحص شده است که در حال حاضر در پادگان نیروی مقاومت بسیج واقع در اتوبان بسیج جهت آماده شدن برای تشییع قرار گرفته اند.
پیکر 270 شهید امروز سه‌شنبه (26 خرداد) در ساعت 15:30 از پادگان نیروی مقاومت بسیج به سمت خیابان پیروزی، خیابان مجاهدین و میدان بهارستان تشییع می شوند، پس از آن در میدان بهارستان توقف یک ساعت و نیمه برای انجام مراسم سخنرانی و تجمیع مسئولان و مردم خواهیم داشت.
در ادامه در میدان بهارستان سرلشکر محسن رضائی سخنرانی خواهند کرد و پس از اجرای مراسم ساعت 18 کاروان شهدا از میدان بهارستان به سمت معراج شهدا در خیابان بهشت حرکت خواهد کرد، لذا کاروان شهدا از مسیر میدان بهارستان، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان فردوسی، خیابان امام خمینی، پایانه فیاض بخش، خیابان فیاض بخش، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت و نهایتا ساعت 19 و 30 به ستاد معراج شهدا خواهند رسید.

واحد13تهران

لازم به ذکر است این مراسم همزمان با سالروز شهادت شهدای موتلفه است.واحد13تهران
مراسم وداع با 72 پیکر از 270 شهید دفاع مقدس امشب (25خرداد) در دانشگاه تهران ساعت 20 برگزار خواهد شد، در این مراسم حجت الاسلام احمد خاتمی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
هم چنین از روز چهارشنبه و پس از اجرای مراسم تشییع، کارهای شناسایی شهدا انجام خواهد گرفت، لذا شناسایی برای هر شهید حداقل 4 ساعت زمان نیاز دارد، نهایتا پس از شناسایی کامل، شهدایی که مشخص شده اند تحویل خانواده هایشان داده می شود و مابقی هم به عنوان شهدای گمنام در استان های مختلف و تهران تشییع و دفن خواهند شد.
  • لازم به ذکر است در این مراسم دانشجویان گروه کارشناسی مدیریت امور فرهنگی به نمایندگی ازدانشجویان مرکز جامع علمی کاربردی واحد13 تهران در این مراسم با شکوه حضور خواهند داشت.
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.