سه شنبه, 28 فروردين 1403

 



مسابقه ستایشگران نور

واحد13تهرانبه گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مجید خسروان مسئول هیئات مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اعلام داشت، اولین دوره از مسابقات مداحی و دعا خوانی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی (ستاد، واحد های استانی و کلیه مراکز علمی کاربردی) "ویژه آقایان" در سراسر کشور از تاریخ 12 خرداد با عنوان " مسابقه ستایشگران نور " آغاز می گردد، علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را به شرح توضیحات ذیل از تاریخ فوق به مدت یکماه( حداکثر تا تاریخ 1391/04/10)به کارشناس مسئول حوزه فرهنگی مرکز خانم صلح میرزایی ارائه نمایید.
  •  شرایط شرکت کنندگان:
واحد13تهرانکلیه دانشجویان ، اساتید و کارکنان (ستاد، واحد های استانی و کلیه مراکز علمی کاربردی) "فقط آقایان" می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت کنندگان محترم می بایست همراه با آثار ارسالی مدارک لازم شامل:
  • دانشجویان: کپی کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه ارسال شماره ثابت وهمراه ونام استان محل تحصیل و آدرس محل سکونت
  • اساتید: کپی کارت ملی به همراه ارسال کدمدرسی ثبت شده در سامانه سجاد و شماره ثابت وهمراه ، نام استان و مرکز محل تدریس و آدرس محل سکونت
  • کارکنان : کپی کارت ملی و کپی کارت کارمندی و یا حکم کارگزینی به همراه ارسال شماره ثابت وهمراه و نام استان و نام محل اشتغال و آدرس محل سکونت
  •  شرایط آثار ارسالی:

واحد13تهرانرشته مداحی:

1- آثار ارسالی حداقل به مدت 8 دقیقه و حداکثر به مدت 10 دقیقه در قالب CD و یا DVD وحتی المقدور به صورت تصویری ارسال گردد.
2- آثار می بایست با یکی از موضوعات " الف – شهادت امام حسین (ع)و یاران با وفایش ب- دفاع مقدس و شهدا
ج- مهدویت و انتظار" باشد.
3- آثار می بایست شامل مدیحه سرایی و نوحه خوانی باشد. (تبصره: شرکت کنندگان بجای نوحه خوانی نیز می توانند روضه خوانی داشته باشند.)
4- ارسال مدارک لازم که درشرایط شرکت کنندگان اعلام گردیده است و متن شعر خوانده شده و منبع روضه همراه با اثر ارسالی الزامی می باشد.

واحد13تهرانرشته دعاخوانی:

1- آثار می بایست قرائت فرازهایی از ادعیه مشهوره مانند دعای کمیل، ندبه، توسل، زیارت عاشورا، جامعه کبیره و … باشد.
2- آثار ارسالی حداقل به مدت 8 دقیقه و حداکثر به مدت 10 دقیقه در قالب CD و یا DVD وحتی المقدور به صورت تصویری ارسال گردد.
3- ارسال مدارک لازم همراه با اثر ارسالی که درشرایط شرکت کنندگان اعلام گردیده الزامی می باشد.
  • جوایز این دوره از مسابقات به شرح ذیل می باشد:
به نفرات اول تا سوم در هر سه مقطع از هر رشته به ترتیب کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی به مبلغ پنج میلیون ریال و مشهد مقدس به مبلغ سه میلیون ریال و کارت هدیه دومیلیون ریالی اهداء خواهد شد.


نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.