جمعه, 31 فروردين 1403

 



بیانیه دفتر هیئات مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در محکومیت هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)

واحد13فاجعه هتک حرمت بی شرمانه به ساحت مقدس پیامبر عزیزمان بار دیگر دلهای مسلمانان جهان را جریحه دار نمود،این اقدام که به بهانه 8 حمله تروریستی عوامل ضد اسلامی داعش به دفتر نشریه فرانسوی است، قطعا ناشی از ضعف و ناتوانی فرومایگان در برابر گسترش اسلام عزیز در قلب اروپا بوده است.
دفتر هیئات مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی این عمل زشت را محکوم می نماید و اعلام میدارد:هم گروه ضد اسلامی داعش که بویی از مسلمانی نبرده اند و هم کسانی که به بهانه حمله این گروه که دست نشانده غرب هستند ،دست به چنین اقدامات زشتی می زنند سر در آخور صهیونیست جنایتکار بین الملل دارند.
البته اینگونه اعمال خباثت آمیز چیزی جز افزایش محبوبیت اسلام و پیامبرش (صلی الله علیه و آله)در دلهای آزادگان جهان در پی نخواهد داشت و به مصداق آیه کریمه "یریدن لیطفئوا نورالله بافواههم و الله متم نوره و و لو کره الکافرین"(سوره مبارکه صف آیه 8) اسلام همه قله های رفیع عالم را فتح خواهد کرد.
امید است انشاءالله مسلمانان جهان با ابراز انزجار عمومی ازاین عمل زبونانه ،اتحاد و یکپارچگی خود را تعهد به اسلام و پیامبر عظیم الشان آن به منصه ظهور بگذارند.
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.