جمعه, 10 فروردين 1403

 



کرسی آزاد اندیشی مد و مدگرایی مقبول،مشروط،مطرود

واحد13به گزارش واحد فرهنگی، مرکز 13 تهران در نظر دارد با همکاری انجمن علمی دانشجویی و با حمایت نهاد مقام معظم رهبری کرسی آزاداندیشی مد و مدگرایی مقبول،مشروط و مطرود را در مورخ 27 مهرماه برگزار نماید .حجت الاسلام ˈسیدصفی رمضانیˈ نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را جزو دستورات اصلی مقام معظم رهبری خواند و ادامه داد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی به خصوص در رابطه با موضوعات مهمی مثل مد نشان از حساسیت بالای این قضیه دارد و جوانان ما باید با شرکت در این جلسات و اظهار عقیده درست به سمت واقعیت و روشنگری حرکت کنند.
وی اضافه کرد: آنچه که تحت عنوان مد و برنامه های ضد فرهنگی از طریق شبکه های ماهواره ای وارد محیط خانواده و اجتماع ما می شود ، نباید مورد تقلید جوانان کشورمان قرار گیرد.
وی تقلید از مدهای غربی را یک تقلید کورکورانه ذکر و بیان کرد: آنچه که در عرف و فرهنگ جامعه ما باید به عنوان یک الگوی پوششی و رفتاری بدان توجه شود، همان پیروی از دستورات عالی و متعالی اسلامی است.

واحد13
بدین ترتیب کرسی آزاد اندیشی مد و مدگرایی مقبول،مشروط و مطرود در مورخ یکشنبه 27مهرماه از ساعت 16الی18 در تالار خوارزمی ساختمان فاطمی برگزار خواهد شد.
واحد13لازم به ذکر است دانشجویان علاقه مند به شرکت در کرسی به عنوان موافق و مخالف می توانند درخواست خود را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ویا باتلفن88952001داخلی 210 تماس حاصل نموده و ثبت نام نمایند.
نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.