تبلیغات اینترنتی
- توضیحات
-
منتشر شده در جمعه, 11 بهمن 1392 14:19
-
بازدید: 1398
تبلیغات اینترنتی
تعریف درس:
هدف درس:
دانشجو شیوه های تبلیغ در اینترنت را یاد بگیرد.
رئوس و ریز محتوا:
1.مفاهیم و مقدمات
الف)تعریف و تبلیغات اینترنتی و تاریخچه پیدایش آن
ب)مزیتها و محدودیتهای هریک از انواع تبلیغات اینترنتی
پ)استانداردها و اندازه های انواع تبلیغات اینترنتی
ت)بازیگران صنعت تبلیغات اینترنتی
ث)فرایند تبلیغ در اینترنت به جای تبلیغ دهندگان و ناشران و شرکت های تبلیغاتی
ج)منابع درآمدی و سیاستهای اینترنتی
چ)روش های پرداخت در تبلیغات اینترنتی
2.انواع تبلیغات
الف)تعریف مدل تجاری Business model و معرفی انواع مدلهای تجاری تبلیغات اینترنتی
ب)مدل M5 در تبلیغات اینترنتی
پ)نحوه انتخاب پیام تبلیغاتی در اینترنت
ت)روش های ارزیابی و ردیابی تبلیغات اینترنتی
ث)تبلیغات آنلاین:شبکه های آگهی تبلیغاتی،وبلاگها،ایستگاههای رادیویی و تلویزیونی
3.واژه انگلیسی
الف)معرفی واژه ها و اصطلاحات انگلیسی مرتبط با درس در طول دوره
ب)آشنایی با جشنواره های معتبر بین المللی تبلیغات اینترنت
4.راهنمای فعالیت های علمی
هر دانشجو در مورد 1 موضوع با 1کالا تبلیغات اینترنتی را جستجو،جمع آوری و در کلاس ارائه شود سپس بحث و گفت و گو در مورد ویژگی های تبلیغاتی هر یک انجا شود.
منابع:
1.آنجلین جی،کلوس(1392)،رفتار مصرف کننده آنلاین،مترجمان محسن شاهین پور و سمیه اولی،تهران :سوره مهر.
2.مک فبث.شون(1392)،مهارت های ارتباط موثر و بازاریابی رایانامه ای،مترجمان محمد سلطانی فر،شهناز هاشمی،ناصر اسدی،تهران.سیمای شرق
3.بهنام مجتهدی،ایرج.از مبادله الکترونیکی اطلاعات EDL تا تجارت الکترونیکی،تهران ،موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
4.شجاع الدین،مهندس سید مجید،آشنایی با WEB و کاربردهای آن،انتشارات انیستیتو ایزایران
5.”internet marketing:building advantage in a networked economy:Rafi MohammaedTRobert J.Fisher.Bernard J.Jaworski and Gordon Paddlson Hardcore-2003
6.مقالات ماهنامه شبکه از جمله (فلسفه بازاریابی در وب و در چهار اصل اساسی،رالف اف ویلسون،مترجم:شهاب مباشر)ویلسون.رالف اف-ماهنامه شبکه،سال 1،شماره 10.
لینک به انجمن علمی و پژوهشی درس
نويسنده :
این کاربر مطلب منتشر شده دارد.