پنج شنبه, 30 فروردين 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


کاربینی:بازدید از شرکت سایپا

بسمه تعالی
مممممم
1.آیا شغل شما با رشته تحصیلی شما مرتبط است؟ نوع ارتباط انرا بیان فرمایید؟ بله از انجایی که در مراجعه ارباب رجوع در شغل بنده زیاد است میتوان گفت که نوع ارتباط نیز تاثیر در آن دارد.
2. مشخصات محیط کار مورد بازدید؟ ساختمانهای مجزا جهت فعالیت مختلف در امر تولید اتومبیل پراید. ورود و خروج کنترول شده
3. نام سازمان یا شرکت بازدید شده؟ شرکت سایپا
4. فعالیت اصلی شرکت بازدید شده چیست؟ تولید اتومبیل پراید در تیپهای 131و132و111 در آپشنهای EX--LX--LE
رشته تحصیلی شما چه نقشی در این شرکت دارد؟ به طور کلی در دنیای امروز روابط عمومی نقش بسیار مهمی در اکثر کارها دارد از آنجا که شرکت اگر روابط عمومی قوی داشته باشد در امر فروش محصولات بسیار موثر میباشد
5. نوع سازمان و تاریخچه تاسیس؟ دولتی-- شرکت سایپا در سال 1346 در زمینی حدود 240 هزار متر مربع و زیر بنای 20 هزار متر مربع  با سرمایه اولیه 160 میلیون ریال و با نام شرکت سهامی تولید سیتروئین تاسیس گردید.
6.مراحل انجام کار در این موسسه چگونه است؟ در این مرکز ابتدا جای داشبردها نصب سپس قسمتهایی بنام سایدهای چپ و راست  پس از آن وارد محلی که با نور های مهتابی روشن شده وارد میشود تا هر گونه عیب و ایراد  دیده و رفع شود بعد از آن وارد قسمت رنگ و کوره جهت خشک شدن رنگ میشود و بعد در خط نسب قطعات مانند باک،سپرها ،کاپوت پفدرب صندوق شیشه های عقب جلو و طرفین  سیم کشی داخل اطاق نصب موتور گیربکس به همراه جلوبندی  موکتهای داخل اطاق و صندوق عقب نصب چراغهای جلو و عقب جعبه فرمان کمکها تایرها و ... سپس برای تست موتور و اب بندی و تنظیم نور و فرمان. 
7.رشته تحصیلی شما چه نقشی در این محیط دارد؟ روابط عمومی در دم و بازدم  سازمان به ایفای نقش می پردازد روابط عمومی تلاش دارد تا با ارتباطی هدفمند و موثر ضمن بر آوردن نیاز های سازمان خود در جهت شکل دهی صحیح ارتباط با پرسنل و ایجاد حس غرور و تعصب در بین کارکنان و دادن ارزش و بها ی اجتماعی به پرسنل آنها را به بالا بردن راندمان کار ترغیب نماید.
8. چه توانمندیهای شخصیتی و جسمی برای احراز شغل مرتبط با رشته تحصیلی شما متوصر است؟ داشتن ظاهری آراسته و زیبا به همراه اعتماد به نفس بالا جهت برقراری ارتباط با افراد با شرایط فکری و اجتماعی مختلف و داشتن نیروی جاذبه بالا در حد مطلوب از جمله فاکتورهای مثبت جهت احراز شغل مرتبط میباشد.
9.شرایط شغلهای مرتبط با رشته تحصیلی خود را از لحاظ موارد زیر توضیح دهید؟
1.سختی و پیچیدگی؟ قوه ابتکار و خلاقیت- مهارتهای ارتباطی همراه با توانایی نویسندگی-اعتماد به نفس برای ارتباطات چهره به چهره.2. قوانین و مقررات انجام کار؟ آشنایی به روابط صنعتی-روابط چند فرهنگی-ارتباطات بازاریابی.3.مباحث ایمنی و بهداشت؟داشتن اطلاعات کافی از قوانبن طب صنعتی-اطلاع رسانی در باره مسائل پزشکی . 4.مباحث فرهنگی و اجتماعی(جاذبه و انگیزه های شغلی) روابط عمومی رشته ایست که این روزها همه مشاغل برای موفقیت در کارشان به آن احتیاج دارند ،از شرکتها و موسسات دولتی گرفته تا شرکتهای خصوصی برای پیشرفت اهداف خود به کسی نیاز دارند تا رابط بین آنها و محیط بیرون باشد.
10. شغلهای مرتبط با رشته تحصیلی شما در خارج از کشور چه جایگاهی دارد؟ در سایر کشورها به علت پیشینه بسیار قدیمی در آنجا به ارزش این شغلها پی برده و به همین خاطر مدیران و کارکنان روابط عمومی از ارزش و احترام بالایی بر خوردار هستند.
11.تاریخچه مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی شما در ایران و جهان چگونه است؟ روابط عمومی و زیر شاخه های آن دارای پیشینه بسیار قدیمی در کشور های خارجی میباشند ولی در کشور ما به تازگی از اهمیت این رشته پی برده اند و روز به روز پیشرفت این رشته بیشتر میشود.
12.مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی خود را نام ببرید؟ روابط صنعتی- روابط چند فرهنگی-برنامه ریزی فرهنگی-ارتباطات بازاریابی-روابط اجتماعی.
13.خصوصیات هر یک از مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود را بیان کنید؟ اکثریت مشهغل وابسته به روابط عمومی تقریبا دارای خصوصیات یکسانی میباشد که مهمترین آنها ایجاد ارتباط با مخاطبین ،توانایی نویسندگی، تسلط کار با ارتباط جمعی.
14.چه تجهیزاتی مورد نیاز شغل مرتبط با رشته تحصیلی شماست؟ در این نوع شغلها به تجهیزات خاصی احتیاج نمیباشد بلکه محوریت بر روی آگاهی و اطلاعات میباشد.
15.به نظر شما حوزه کار آفرینی و ایجاد شغل جدید در رشته تحصیلی شما چگونه ایجاد میشود؟ با ایجاد بازارهای جدید موسسات و ادارات جدید شغلهای چدید ایجاد میشود.
16.به نظر شما چه مهارتهایی در آینده پس از گذراندن دروس رشته خواهید آورد؟ اعتماد به نفس بالا در ارتباط با دیگران-آشنایی با قانون و مراجع قانونی-آشنایی با رسانه ها و دنیای مجازی-دیپلماسی و توانایی فراتر از حد معمول برای نفوذ در دیگران و سرانجام مهارتهای مدیریتی-مهارتهای ارتباطی همراه با توانایی نویسندگی.
17. ایا علاقه به ایجادوحرفه مطابق با رشتح تحصیلی خود دارید؟ بله
نويسنده : جواد شفقتی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/01/17
اطلاعیه-کنسلی-کلاس-ها
به اطلاع می رساند شنبه 18 فروردین کلیه کلاس ها کنسل می باشد.
در 1402/11/11
اطلاعیه-شرایط-ثبت-نام-کارشناسی-برای-دانشجویان-ترم-آخر-کاردانی-فاقد-گواهی-فراغت-از-تحصیل
دانشجویان ترم آخر کاردانی که هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها صادر نشده است در صورت تمایل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی می توانند، با مراجعه حضوری به مرکز پس از چک کردن دروس پاس شده  از روی سرفصل دروس و...
در 1402/11/11
اطلاعیه-اخذ-دروس-معرفی-به-استاد
قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسیبا توجه به بخشنامه جامع علمی کاربردی ، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس باقی مانده با شرایط زیر می باشند میتوانند این دروس را به...
در 1402/11/10
اطلاعیه-درخواست-تجدید-نظر-نمره-تو-سط-دانشجو-مورخ-10-و-11-بهمن
دانشجویان گرامی ، برای درخواست تجدیدنظر فقط روزهای 10 و 11 بهمن فرصت دارید که در سامانه هم آوا درخواست  خود را در مقابل درس مورد نظر را ثبت نمایید. ضمنا پاسخ تجدید نظر روزهای 12 و 13...
در 1402/10/12
کنسلی-کلاس-درس-استاد-خاوندی-مورخ-1402-10-12
قابل توجه دانشجویان گرامی: کلاس درس استاد خاوندی ،مورخ 1402/10/12 برگزار نمی گردد. TRANSLATE with x ...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 18/12/1401
کلیه کلاس های دانش خانواده استاد رمضانی در سال 1401 کنسل و تایم کلاس متعاقبا اعلام میگردد.
در 13/12/1401
کلیه کلاس های استاد عظیمی روز شنبه مورخ 1401/12/13 لغو میباشد.
در 11/12/1401
کلیه کلاس های استاد کشاورزیان از تاریخ 13 اسفند الی 19 اسفند تشکیل نمیشود.
در 10/12/1401
کلاس های استاد هشترودی روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغو میباشد.
در 09/12/1401
کلیه کلاس های استاد سلطان محمدی روز پنجشنبه مورخ 12/11 لغو میباشد.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
  • ارسالي جهت نمايش وجود ندارد
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...