شنبه, 01 ارديبهشت 1403

 


daneshjo jadid
 راهنمای دانشجویان و اخبار دانشجویان ورودی جدید  
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
pajoh2 copy
کارکاه ها و نشست های تخصصی  مجازی    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
paziresh1111111
پذیرش دانشجو بدون کنکور ، ثبت نام از طریق سایت    
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد13
anjoman1
سامانه آموزش مجازی   
برای ورود به سامانه کلیک نمایید
anjoman1
ارسال سوال و درخواست
از طریق تیکتینگ
  
(پاسخگویی آنلاین)

10 copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
ثبت نام ، انتخاب واحد ، پرداخت شهریه 

12 copy copy copy copy copy copy copy 1 copy
زمان ثبت نام،انتخاب واحد ،
حذف و اضافه و برنامه هفتگی 

anjoman1
 انجمن های علمی دانشجویی
و سامانه آموزش مجازی 

karvarzi copy
اخبار کارورزی 
فرهنگ و هنر مرکز 13 


روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام

  

نام و نام خانوادگي : مهدي زالي

 

نام رشته : كارشناسي روابط عمومي گرايش امور رسانه

 

نام درس : كاربيني

 

نام استاد : سركار خانم مهارتي

 

شماره دانشجويي :9123804929406

 

دانشگاه جامع علمي كاربردي

واحد 13

 

 

 

 

 

چكيده                                      

هيچ سازماني نمي تواند موفق طلقي شود مگر ان كه درك از خود و حمايت نسبت بخود ايجاد كند . اين خواسته واراده را ميان كاركنان ، مديران ، مردم ، ديگر ادارات ، مجلس ، رياست جمهوري و قوه قضائيه جاري ساخت زيرا ارضاي خاطر انان تضمين كننده موفقيت است.

در چنين ساختاري اداره سازمان موفق به چهار عنصر انديشه ، كاركنان ، پشتيباني ، مديريت نيز داردكه پشتيباني مهمترين انهاست . حمايت را ميتوان ايجاد كرد حال انكه انديشه پيوسته در معرض تحول است .

لذا من به عنوان كاردن واحد همكاري هاي رسانه اي ، اطلاع رساني صحيح و به موقع اخبار واطلاعات از عملكرد سازمان را در شرايط رقابتي امروز در اولويت فعاليت هاي خود قرار دادم .

همكاران من با تجهيز دانش حرفه اي خود سعي در تنظيم روابط با رسانه ها ، توليد و نشر خبر هاي سازمان ، تحليل و ارائه گزارش هاي خبري و برنامه ريزي و هماهنگي جهت ارتباط مديران ارشد با رسانه ها دارند .

مديريت سازمان گزينه اي براي خواستن و داشتن روابط عمومي ندارد ، روابط عمومي يك سازمان نماد كيفيت روابط ميان مجموعه ان سازمان و مخاطبان عمومي است كه سازمان به ان وابسته است تنها تصميم سازمان اين است كه روابط عمومي حرفه اي ايجاد كند و اين بمعناي تلاش هايي برنامه ريزي شده براي كسب رضايت و ايجاد روابط مطلوب ميان مخاطبان سازمان است .

به بيان ديگر مديريت بايد تصميم بگيرد روابط عمومي تصادفي ، واكنش گرا و خود انگيخته ايجاد كند يا ان را به شكلي سازمان يافته و منظم برخوردار از مديريت بيا فريند .

 تاریخچه

 جمهوري اسلامي را مي‌توان از بی بدیل ترین نظام‌هاي سياسي جهان معاصر خواند.
اين نظام كه از سال 1358 پس از تصويب قانون اساسي براي نخستين بار فراروي جامعه جهاني قرار گرفت از ويژگيهاي منحصر بفرد حقوقي و سياسي برخوردار است. تركيب و تحقق  دو عنصر اسلاميت و جمهوريت در قالب قوانين اجرايي از اصلي‌ترين ويژگيهاي اين نظام  به شمار مي‌آيد. تحقق جمهوریت از طریق تشکیل مجلس شورای اسلامی با انتخاب مستقیم نمایندگان توسط مردم و بعنوان یکی از جلوه های حاکمیت ملی باوظیفه قانونگذاری و تحکیم سندیت شرعی و قانون اساسی و تحقق اسلامیت در قوانین از طریق تشکیل نهاد شورای نگهبان ، ترکیبی است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1358 پیش بینی شده بود.

بديهي است در فرآيند نخستين سالهای شكل‌گيري و تحقق نظامی نو با ویژگیهای یاد شده ، اختلاف نظر پيرامون منطبق‌ساختن قوانین کشور با احکام شرع و قانون اساسی اجتناب‌ناپذير نماید. از جمله مجلس شورای اسلامی با ملاحظه ضرورتها، لوایح و طرحهایی را به تصویب می رساند که بعضا" وضعیت جدیدی را پایه گذاری می کرد، شورای نگهبان نیز گرچه همین هدفها را محترم می شمرد ولی این قبیل مصوبات را حسب وظایف قانونی خود خلاف شرع یا قانون اساسی تشخیص می داد و وظیفه ای نیز برای مبنا قراردادن احکام ثانویه و حکومتی، ضرورتها و مصلحتها نداشت. در چنین مواقعی شورای نگهبان به دلیل نوع و شیوه قانون گذاری در کشور، الزام داشت نظرات خود را به مجلس شورای اسلامی اعلام کند. (عودت مصوبه مجلس) تاکید مجلس شورای اسلامی بر مصوبه خود و عدم تامین نظر شورای نگهبان شرایطی را به وجود می آورد که ضرورت ایجاد یک نهاد فصل الخطاب برای تشخیص مصلحت اجتناب ناپذیر نشان می داد.
با وجود رهبری در راس نظام جمهوری اسلامی، تدوین کنندگان قانون اساسی در سال 1358 تشکیلات و جایگاه جداگانه ای برای حل اختلاف بین دو نهاد یاد شده پیش بینی نکرده بودند ولی تکرار اختلاف نظرها که رو به تزاید بود عملا" باعث ورود مقام رهبری به مباحث درونی یک قوه بعنوان یک روش می گردید و حضور معظم له در مسیر مستقیم قانون گذاری را بطور محسوسی افزایش می داد و چنین روشی با دیدگاههای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره مبنی بر پرهیز از ورود مستقیم و گسترده در حوزه وظایف قوا تناسب نداشت ( البته این مسئله با مدیریت بحران ها و حل معضلات اساسی که همواره به عهده مقام رهبری است ،متفاوت است. اختلاف نظرهای مورد بحث در سالهای نخست شکل گیری نهادهای قانونگذاری عمدتا" در دو موضوع قانون کار و قانون اراضی شهری بیش از همه ظهور پیدا کرد.


سرانجام پس از مکاتباتی بین مقامات عالیرتبه و ذیربط وقت کشور، درخواستی در بهمن ماه 1362 به امضاء رئیس جمهور وقت ( حضرت آیت ا... خامنه ای )، رئیس وقت مجلس شورای اسلامی آیت ا... هاشمی رفسنجانی ، رئیس وقت دیوان عالی کشور آیت ا... موسوی اردبیلی، نخست وزیر وقت جناب آقای مهندس میر حسین موسوی و حجه الاسلام حاج سید احمد خمینی به حضرت امام خمینی (ره) برای چاره جویی در این باره ، تقدیم گردید.

حضرت امام (ره) در تاریخ 17 بهمن 1366 هجری شمسی با صدور فرمانی، مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای رسیدگی به این قبیل امور تاسیس فرمودند. این مجمع که در آغاز تاسیس ، صرفا" بمنظور تشخیص مصلحت در موارد اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان تاسیس گردیده بود، هنگامیکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 1368 مورد بازنگری قرار گرفت پس از بحث های مشروح درباره جایگاه مجمع تشخیص مصلحت، وظایف یازده گانه ای مستند به اصول 112، 111، 110 و 177 برعهده این مجمع قرار گرفت، تا بعنوان حلقه تکمیلی در حاکمیت نظام جمهوری اسلامی و در شرایط مختلف ایفای نقش نماید.

axs 8

        

آشنايي با سايت هاي خبري و خبر گزاري هاي داخلي

در اين بخش صرفا به جهت اشنايي با سايت هاي خبري و خبر گزاري ها زمان گذاشته شد كه شامل:

- چگونگي ارتباط با ديگرخبرگزاري ها

- تبادل اطلاعات با سايت هاي خبري

- قرار دادن اطلاعات بر روي سايت مجمع

- كار كردن و جستجو كردن اطلاعات در سايت مجمع را در سطح مقدماتي كار كرديم و اشنايي پيدا كرديم .

 

برگذاری ديدارآزادگان :

     جهت برگذاری این مراسم که به درخواست آیت ا... هاشمی بود ، هماهنگی های لازم در تاریخ اجرای مراسم با ستاد آزادگان انجام شد ودر مرحله بعد ارسال کارت ملاقات مدعوین ، برای ستاد آزادگان بود و بعد از آن هماهنگی و دعوت خبرگذاری ها به عنوان عکاس و خبرنگار و روابط عمومی ستاد آزادگان به عنوان عکاس و خبرنگار و فیلم برداری انجام شد . در روز اجرای مراسم بعد از ورود مدعوین برپایی نماز جماعت انجام شد و پس از آن آیت ا... هاشمی به ایراد سخنرانی پرداختند و بنده در تهیه فیلم وعكس كوشا بودم و همچنین از تمامی سخنرانی ضبط صوتی انجام شد و بعد از صرف شام واهداء جوائز ، مراسم اتمام یافت . و در انتها کلیه تصاويرو عکس های گرفته شده بعد از میکس شدن ، ارسال برای خبرگذاری ها و دیگر سایت های خبرگذاری انجام شد .

   برگذاری ديدار اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و هماهنگی لازم با دانشگاه آزاد اسلامی :

        برای برگذاری این مراسم که به درخواست آیت ا... هاشمی بود ، در ابتدا با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی هماهنگی در تاریخ مذکور انجام شد و برای پوشش خبری دعوت از مطبوعاتی مانند فارس ، ایسنا ، اطلاعات و جام جم در روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی در نظر گرفته شده بود ، دعوت شد ؛ در مرحله بعدی ارسال کارت ملاقات به تعداد مدعوین به دانشگاه آزاد بود که دعوت مدعوین ازطریق خوددانشگاه آزادانجام شد.                                                                                           

در روز اجرای مراسم بعد از ورود مدعوین نماز جماعت برگذار شد و پس از آن سخنرانی و خیر مقدم آیت ا... هاشمی انجام گرفت و برنامه بعدی گفت و شنود میان مهمانان و آیت ا... هاشمی و ابراز مشکلات و بیان پیشنهادات توسط میهمان به آیت ا... هاشمی بود و در این میان شکار لحظه ها از طریق عکاسی و فیلم برداری و ضبط صوتی جلسه انجام شد و بعد از پایان جلسه ارسال این خبر بصورت عکس و فیلم برای خبرگذاری ها و قرار دادن آن بر روی سایت مجمع صورت گرفت.

axs 7

  

   برگذاری ديدار ایتام و هماهنگی های لازم با کمیته امداد امام خمینی(ره):      

           برای برگذاری این مراسم که به درخواست آیت ا... هاشمی رفسنجانی بود ، در ابتدا با ریاست کمیته امداد هماهنگی در تاریخ مذکور انجام شد و برای پوشش خبری دعوت از مطبوعات مانند روزنامه جمهوری ، خورشید ، اطلاعات و روابط عمومی کمیته امداد صورت گرفت و عکاس و خبرنگار برای مطبوعات و عکاس و خبرنگار جهت روابط عمومی کمیته امداد در نظر گرفته شده بود ، دعوت شد ؛ در مرحله بعد ارسال کارت ملاقات به تعداد مدعوین به کمیته امداد بود که دعوت مدعوین از طریق خود کمیته امداد انجام شد در روز اجرای مراسم بعد از اینکه مدعوین بازرسی امنیتی شدند ، برای نماز جماعت حضور یافتند بعد از نماز جماعت آیت ا... هاشمی به ایراد سخنرانی پرداختندکه مدت ده دقیقه برنامه ریزی شده بود ؛ در این سخنرانی ضمن تشکر از حضور مدعوین و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جديد انجام شد بعد از آن به صرف شام و پس از آن اجرای سرودی که مدعوین برنامه ریزی کرده بودند ، انجام شد و در این میان به تهيه عکس و فیلم و خبر پرداخته شد واز جمله واحدهایی که در اجرای این مراسم همکاری کردند ، واحد مراسم و تشریفات بود و در انتها با اهداء جوایزی مراسم به پایان رسید .

axs 6

axs 5

axs 4

برگذاری ديدار روحانیون قم و هماهنگی های لازم با حوزه علمیه قم :

       برای برگذاری این مراسم که به درخواست آیت ا... هاشمی بود ، در ابتدا در آن تاریخ با روابط عمومی حوزه علمیه قم هماهنگی برای اجرای مراسم انجام شدو برای پوشش خبری از روابط عمومی حوزه علمیه قم ، عکاس، خبرنگار و فیلم بردار دعوت شد و خبرگذاری ها از روزنامه جمهوری و اطلاعات عکاس و خبرنگار دعوت شد؛ در مرحله بعدی ارسال کارت ملاقات به تعداد مدعوین به حوزه علمیه قم ارسال شد و اما در روز اجرای مراسم بعد از ورود مدعوین نماز جماعت انجام شد و بعد از آن آیت ا... هاشمی به ایراد سخنرانی و پاسخگویی به سوالات طلاب پرداختند و بعد از آن به دلیل زیاد بودن سوالات مجددا به پاسخگویی سوالات پرداخته شد ؛ در این رویداد به طلاب برتر در حوزه اهداء جوایزی صورت گرفت و در تهیه عکس و فیلم بسیار کوشا بودیم و بعد از اتمام جلسه کلیه عکسها و فیلم ها ذخیره سازی شد تا بعد از آن ارسال به خبرگذاری ها و مطبوعات انجام شود و همچنین نسخه ای از آن در روابط عمومی مجمع ذخیره سازی شد .

axs 3

 

 

خلاصه نویسی سایت ها :                                                                                                                                            

برای انجام این امر به قسمت سایت اداره مراجعه می کردم و به سایت هایی که مسئول مربوطه برایم مشخص کرده بود رجوع کرده و آخرین اخبار را یادداشت و جمع آوری می کردم که البته اکثر اخبار تکراری بود اما زاویه دید خبر گذاریها و خبرنگاری های مختلف با هم فرق میکرد ؛ سپس آن خبر ها توسط مسئول مربوطه اشکال گیری می شد در نهایت آنها را تایپ کرده و به دفتر رئیس ارسال می کردم .

axs 2

  

برگذاری مراسم زیارت عاشورا و مداحی :

     برای برگذاری این مراسم ابتدا با نصب آگهی در تابلوی اعلانات و بورد فرهنگی اطلاع رسانی به کارمندان را انجام دادیم و سپس با دعوت از یکی از مداحان اهل بیت و زمانبندی آن را انجام دادیم که در آن تاریخ با حضورآیت ا... هاشمی و دیگر کارمندان مراسم اجرا شد ؛ لازم به ذکر است که همکاران مراسم و تشریفات نیز همکاری لازم را با روابط عمومی انجام دادند و اقدامات پذیرایی ، مکان اجرای مراسم و... را انجام دادند.

 

ضبط صوتي جلسه هفتگي مجمع :    

       در مجمع تشخيص مصلحت نظام در روز شنبه جلسه هفتگي انجام مي شود كه در اين جلسه به بررسي امور مهم كشور و همچنين حل مصوباتي كه مجلس و دولت براي تصويب آن به مشكل برخورده اند و به مجمع فرستاده شده است ، مي پردازند. در اين زمان وقتي كه جلسه به صورت رسمي آغاز مي شود ، همكاران روابط عمومي با دستگاه هاي ضبط صدا ، به ضبط صوتي جلسه مي پردازند و همچنين همكاران عكاس و فيلم بردار هم به ضبط تصويري جلسه اقدام مي نمايند و در نهايت در پايان جلسه فيلم ها و عكسهاي ضبط شده به صورت ميكس شده در اختيار خبرگذاري هاي مختلف و مطبوعات گذاشته مي شود تا يكي از اهداف مهم روابط عمومي كه برقراري همكاري مطلوب بين روابط عمومي هر ارگان با ديگر خبرگذاري ها و مطبوعات است ، تحقق يابد .

بعد از اينكه ضبط صوتي جلسه به اتمام رسيد و كليه مكالمات بر روي نوارهاي كاست ضبط گرديد ، نوارها به واحد سمعي و بصري مجمع تحويل مي گردد ؛ در اين واحد ابتدا نوارها كدگذاري مي شوند سپس براي اينكه نوارهاي كاست به مرور زمان كيفيت خود را از دست ندهند ، آنها را با يك دستگاه تبديل در هارد رايانه همين واحد ذخيره مي كنند تا پس از گذشت سالها شفافيت صوتي مكالمات خود را از دست نداده و با همان كيفيت ابتدايي باقي بمانند و پس از طي اين مرحله نوارها در آرشيو نوارهاي روابط عمومي با توجه به كد بازيابي ذخيره مي شوند.  

 axs 1

      

 

مرتب كردن آرشيو نوار و سي دي :

           براي انجام اين امر ابتدا بايد نوارها كه ضبط صوتي جلسات ، همايش ها ، سخنراني ها و ... بر روي آن انجام گرفته است ، كدگذاري بشود.كدگذاريها از جمله كد بازيابي و كد شناسايي است كه با توجه به كد هاي قبلي كه بر روي نوار هاي قبلي در نظرگرفته شده است ، كد جديد بر روي نوارهاي جديد ثبت مي گردد ؛ و اين امر به دليل اين است كه هر زمان كه كاربر به هر نواري نياز داشت آن را با استفاده از كد نوار به راحتي پيدا كند . يكي ديگر از اموري كه كاربر مي تواند نوار و سي دي را پيدا كند ثبت زمان و مكان و همچنين ثبت موضوع همايش و سخنراني بر روي نوار و سي دي است كه كاربر با توجه به نرم افزار جستجو كه در رايانه قسمت روابط عمومي اداره وجود دارد به را حتي در آن برنامه زمان و مكان برنامه را وارد كرده و رايانه كد شناسايي و كد بازيابي نوار و سي دي را در اختيار كاربر قرار مي دهد ؛ لازم به ذكر است مرتب كردن اين آرشيو ها هم بر اساس همين فرمول انجام مي شود .

 

هماهنگ نمودن دیدار خصوصی مقام معظم رهبری با آیت ا... هاشمی رفسنجانی :

           در این دیدار وظیفه روابط عمومی مجمع این بود که یک روز قبل از این دیدار باید برای پوشش خبری هماهنگی های لازم با بیت رهبری انجام شود و در جریان کار قرار گرفتن برای برنامه دیدار و ساعت حضور و زمان حضور انجام شود ، لازم به ذکر است که در این امور همکاران واحد مراسم و تشریفات نقش بسزایی دارند ؛ به دلیل مسائل امنیتی همکاران روابط عمومی مجمع در این دیدار حضور نیافتند و فیلم و عکس این دیدار از طریق روابط عمومی بیت رهبری برایمان ارسال گردید .

 

به روز رسانی بورد فرهنگی و نصب احادیث :

       برای نصب احادیث با توجه به مناسبت آن روز یا هفته میلاد یا شهادت امامان معصوم- ویا در صورت نبود مناسبت از سخنان گهربار امام علی (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) تایپ و پرینت گرفته و آن را در برد فرهنگی اداره نصب می کردیم ؛ از دیگر اقدامات در این زمینه نصب بنر تبریک و یا تسلیت به مناسبت میلاد و یا شهادت امامان معصوم بود که در این واحد به انجام می رساندیم .

 

وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام

وظایف مجمع ، به استناد اصول و بندهای قانون اساسی ج.ا.ا. به شرح زیر است

- ارائه مشاوره به مقام معظم رهبري در تعيين سياستهاي كلي نظام

- پيشنهاد چگونگي حل معضلات نظام كه از طريق عادي قابل حل نيست به مقام معظم رهبري

- تشخيص مصلحت در مواردي كه مصوبه مجلس شوراي اسلامي را شوراي نگهبان خلاف موازين شرع و يا قانون اساسي بداند.

- مشاوره در اموري كه مقام رهبري به مجمع ارجاع مي‌دهد

- نظارت بر حسن اجراي سياستهاي كلي نظام

- مشاور رهبري در موارد اصلاح يا تتميم قانون اساسي

- عضويت در شوراي بازنگري قانون اساسي (اعضاء ثابت مجمع)

- انتخاب يكي از فقهاي شوراي نگهبان براي عضويت در شوراي موقت رهبري

- تصويب برخي از وظايف رهبري براي اجراء توسط شوراي موقت رهبري

- انتخاب جايگزين هريك از اعضا شوراي موقت رهبري در صورت عدم توانايي انجام وظايف

- پيشنهاد چگونگي اتخاذ تصميم شوراي موقت رهبري در مورد وظايف مصرح در بندهاي اصل يكصد ودهم كه در اصل

يكصدويازدهم تصريح گرديده است.

 

 

 

نويسنده : مهدی زالی

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.

  1. آموزش
  2. فرهنگی و پژوهشی
  3. اخبار کلاسها
  4. کانون های مشاوره
  5. سرفصل دروس
  6. مدیران گروه
  7. ثبت نام و ورود
  8. انجمن ها
  9. دسترسی سریع
  10. آموزش های کوتاه مدت (تک درس - تک پودمان)
  11. ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)
در 1403/01/17
اطلاعیه-کنسلی-کلاس-ها
به اطلاع می رساند شنبه 18 فروردین کلیه کلاس ها کنسل می باشد.
در 1402/11/11
اطلاعیه-شرایط-ثبت-نام-کارشناسی-برای-دانشجویان-ترم-آخر-کاردانی-فاقد-گواهی-فراغت-از-تحصیل
دانشجویان ترم آخر کاردانی که هنوز گواهی فارغ التحصیلی آنها صادر نشده است در صورت تمایل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی می توانند، با مراجعه حضوری به مرکز پس از چک کردن دروس پاس شده  از روی سرفصل دروس و...
در 1402/11/11
اطلاعیه-اخذ-دروس-معرفی-به-استاد
قابل توجه دانشجویان ترم آخر کاردانی و کارشناسیبا توجه به بخشنامه جامع علمی کاربردی ، دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دارای حداکثر دو درس باقی مانده با شرایط زیر می باشند میتوانند این دروس را به...
در 1402/11/10
اطلاعیه-درخواست-تجدید-نظر-نمره-تو-سط-دانشجو-مورخ-10-و-11-بهمن
دانشجویان گرامی ، برای درخواست تجدیدنظر فقط روزهای 10 و 11 بهمن فرصت دارید که در سامانه هم آوا درخواست  خود را در مقابل درس مورد نظر را ثبت نمایید. ضمنا پاسخ تجدید نظر روزهای 12 و 13...
در 1402/10/12
کنسلی-کلاس-درس-استاد-خاوندی-مورخ-1402-10-12
قابل توجه دانشجویان گرامی: کلاس درس استاد خاوندی ،مورخ 1402/10/12 برگزار نمی گردد. TRANSLATE with x ...
در 1401/09/02
برگزاری-نمایشگاه-کتاب-به-مناسبت-هفته-کتاب
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب؛کتاب رخساره های گردشگری ایران مورد توجه و استقبال دانشجویان مخصوصا رشته...
در 1401/05/25
گزارش-تصویری-مراسم-سوم-امام-حسین-ع-مرکز-فرهنگ-و-هنر-واحد-13
در روز سوم امام حسین(ع) مراسم عزاداری به همت مدیر مرکز خانم صفاپو و بخش فرهنگی دانشگاه و با حضور گرم میهمانان عزادار امام حسین(ع) برگزار گردید. در ابتدای مراسم حاج...
در 18/12/1401
کلیه کلاس های دانش خانواده استاد رمضانی در سال 1401 کنسل و تایم کلاس متعاقبا اعلام میگردد.
در 13/12/1401
کلیه کلاس های استاد عظیمی روز شنبه مورخ 1401/12/13 لغو میباشد.
در 11/12/1401
کلیه کلاس های استاد کشاورزیان از تاریخ 13 اسفند الی 19 اسفند تشکیل نمیشود.
در 10/12/1401
کلاس های استاد هشترودی روز چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغو میباشد.
در 09/12/1401
کلیه کلاس های استاد سلطان محمدی روز پنجشنبه مورخ 12/11 لغو میباشد.
moshaver karafari

ravan shenakhti

moshaver mazhabi
در 1401/06/13
سر-فصل-دروس
بخش : سر فصل دروس
در 1401/06/12
سر-فصل-دروس-کاردانی
  This page is in Chichewa   Translate to...
بخش : سر فصل دروس
به زودی ...
  • ارسالي جهت نمايش وجود ندارد
 فیلم-آموزشی-انتخاب-واحد       
  


در 1399/02/20
برگزاری-کارگاه-آموزشی-بورس-و-سرمایگذاری
قابل توجه دانشجویان ، اساتید و علاقمندان به شرکت گارگاه آموزشی بورس و سرمایه گذاریبه اطلاع کلیه علاقمندان میرساند واحد فرهنگ و هنر مرکز 13 تهران در راستای آموزش های کوتاه مدت خود اقدام...