خوش آمديد,
مهمان
|
|
رسانه و مخاطب شناسی، جلسه پنجم
"مباحث مطرح شده در جلسه پنجم" 1.تاثیراتی که تلویزیون بر روند سینما داشته است 2.چگونه تلویزیون مخاطب مسائل اجتماعی را از سینما می گیرد؟ 3.برتری رادیو و تلویزیون نسبت به سینما و کتاب و روزنامه: پخش زنده از رویدادها 4.دولتی بودن رادیو وتلویزیون و کارکرد آنها در گفتمان قدرت 5.رسانه های تله ماتیک: ترکیبی از ارتباط از راه دور و نظام اطلاع رسانی کامپیوتری 6.اهداف آغازین استفاده از رادیو: مقاصد دریانوردی و نظامی و از جمله سرگرمی 7.گوگلیمو مارکونی و چگونگی اختراع رادیو: رادیو در خدمت امپراتوری بریتانیا 8.تاثیر تلویزیون بر رادیو: تبدیل آن به سرگرمی و نوعی وسیله اطلاع رسانی 9.عناصر سازنده یک ارتباط رادیویی و تفاوت چنین ارتباطی با ارتباط تصویری 10.ویژگی های برتر رادیو بعنوان یک وسیله ارتباط جمعی: سرعت و وسعت انتشار 11.تعریف تلویزیون و ریشه لغوی آن: سیر تناوبی کاربرد آن در زندگی مردم 12.گسترش رسانه های جدید و توضیحی درباره کابل ها ی فیبر نوری، مفهوم همگرایی در رسانه های جدید 13.مفهوم چند رسانه ای: تولد دیسک فشرده و جایگاه مخاطب در این شکل از ارتباط 14.بحران معنا و مفهوم نهیلیسم و رابطه آن با سبک زندگی رسانه ای
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|