پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

 



موضوع: ج5 99/2/29 دوشنبه10-8 رسانه و مخاطب شناسی

ج5 99/2/29 دوشنبه10-8 رسانه و مخاطب شناسی 3 سال 11 ماه ago #124350

رسانه و مخاطب شناسی، جلسه پنجم
"مباحث مطرح شده در جلسه پنجم"
1.تاثیراتی که تلویزیون بر روند سینما داشته است
2.چگونه تلویزیون مخاطب مسائل اجتماعی را از سینما می گیرد؟
3.برتری رادیو و تلویزیون نسبت به سینما و کتاب و روزنامه: پخش زنده از رویدادها
4.دولتی بودن رادیو وتلویزیون و کارکرد آنها در گفتمان قدرت
5.رسانه های تله ماتیک: ترکیبی از ارتباط از راه دور و نظام اطلاع رسانی کامپیوتری
6.اهداف آغازین استفاده از رادیو: مقاصد دریانوردی و نظامی و از جمله سرگرمی
7.گوگلیمو مارکونی و چگونگی اختراع رادیو: رادیو در خدمت امپراتوری بریتانیا
8.تاثیر تلویزیون بر رادیو: تبدیل آن به سرگرمی و نوعی وسیله اطلاع رسانی
9.عناصر سازنده یک ارتباط رادیویی و تفاوت چنین ارتباطی با ارتباط تصویری
10.ویژگی های برتر رادیو بعنوان یک وسیله ارتباط جمعی: سرعت و وسعت انتشار
11.تعریف تلویزیون و ریشه لغوی آن: سیر تناوبی کاربرد آن در زندگی مردم
12.گسترش رسانه های جدید و توضیحی درباره کابل ها ی فیبر نوری، مفهوم همگرایی در رسانه های جدید
13.مفهوم چند رسانه ای: تولد دیسک فشرده و جایگاه مخاطب در این شکل از ارتباط
14.بحران معنا و مفهوم نهیلیسم و رابطه آن با سبک زندگی رسانه ای
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.