خوش آمديد,
مهمان
|
|
پروژه های جلسه هفتم مورخ شش خرداد
لطفا فایل های مورد نظر را اجرا کنید فایل اول ساخت ساز((مداد)) و پرنده((مداد رنگی)) اضافه میشود فایل دوم فایل آنالیز و گرافیکی است که تغییرات بر اساس ذهن و سلیقه دانشجویان انجام میشود _گل ها با سلیقه دانشجویان میتواند رنگ آمیزی شود((برای این تمرین _تمرین دوم فقط استفاده از راپید روان نویس مجاز میباشد برای رنگ آمیزی از ماژیک هم میتوان استفاده کرد)) توضیحات و نکات کلیدی مهم ضمیمه شده پروژه اول که نماد و سمبل هست به صورت ساخت و ساز اجرا شده است و پرنده که نماد آزادی و زیبایی است به گوزن اضافه میشود در کار دوم همان گوزن به صورت گرافیکی تر اجرا میشود اصول مبانی رعایت میشود ساده سازی ایجاد فضای پر و خالی باید رعایت شود و البته این اجرا به میران سلیقه دانشجو باز میگردد_در طرح اولیه خطوط خشک_جدی_و آنالیز شده برخلاف کار اول دارای انعطاف نیست خطوط محکم هستند کمی لطافت در گل ها دیده میشود اجرای اینکار و تکمیل این تصویر با تایید فراوان به سلیقه هنری دانشجو باز میگردد که چه میزان توانایی در تغییر بصری تصویر دارد اما آنچه در دو تصویر مهم است و تفاوت دارد این است یک موضوع و نماد و سمبل به نام گوزن وجود دارد اما دو حالت متفاوت اجرا وجود دارد که بیان تصویری را کاملا متفاوت کرده است در تجزیه و تحلیل باید دقت کرد که هر سبک هنری با چه بیان هنری ای اجرا شده است و شناخت این موضوع به دید و میزان پژهش ،مطالعات دانشجویان و البته استعداد و پشتکار دانشجویان و هنرجویان گرامی باز میگردد یک دانشجو هنر باید از تفاوت های اجرایی برای شناخت درست تجزیه و تحلیل آگاه باشد که با مطالعات زیاد بدست می آید
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
کارهای تکمیل شده جلسه قبل
ابر نماد باران نماد خانواده گندم نماد غذا پرچم نماد کشور قلب نماد عشق
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
نمادها و گوزن
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
طرح
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
نماد ها و گوزن
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|