خوش آمديد,
مهمان
|
|
حمید چگینی
امیر محمد صالح چکیده موفقیت سازمانهای تحقیق و توسعه در دستیابی به اهداف، در گرو بهسازی دانش، اطلاعات و مهارت های منابع انسانی است که این امر مستلزم آموزش و توسعه ی منابع انسانی است. پژوهش حاضر با هدف شناخت چالش های فراروی اثر بخشی آموزش های بخش سازمانهای تحقیق و توسعه انجام شده است. استراتژی انجام پژوهش، تلفیقی از روش های نظریه پردازی داده بنیاد و روایت پژوهی است. جامعه آماری پژوهش در بخش روایت پژوهی را خبرگان حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی تشکیل میدهند که به روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها، اسناد و روایت ها بوده است. یافته های پژوهش نشان داد که ده مجموعه علت (آسیب های فرایندی، محتوایی، مدیریتی، ساختاری، رفتاری – ارتباطی، نگرشی، منابع انسانی، منابع مالی، مخاطب و رسانه آموزشی)، زمینه ساز ناکارآمدی آموزش های سازمانی بخش سازمان های تحقیق و توسعه است
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: رامين جهان پوردوسالده
|